- Online marketing tanácsadás
- Online marketing tréning
- Google Ads
- YouTube hirdetések
- Google Analytics
- Facebook hirdetések
- Tiktok hirdetés
- Waze hirdetés
- Linkedin hirdetések
- Twitter hirdetések
- Quora hirdetések
- Piac és versenytárs elemzés
- Üzleti profil alapján
- Online marketing probléma szerint
- Kereső- és konverzió-optimalizált weboldal készítése
- Komplex csomagok
Webmarketing > Szolgáltatások > Online marketing tréning > Döntéshozó alapozó tréning
Döntéshozó alapozó tréning
...Hogy megspóroljuk a tanulópénzt…
Amit minden vezetőnek tudnia kell(ene) az online marketingről és a keresőoptimalizálásról, mielőtt bármilyen döntést hoz a témában… Számtalan különböző kereső-, és online marketing tréning ajánlattal találkozhatunk az interneten. A képzések legtöbbje azonban valamiféle “gyorstalpaló szakértőképzőként” működik, ahol néhány órába sűrítve kellene a résztvevőknek - például ügyvezetőknek - megérteni és elsajátítani az adott szakma összes fortélyát. Ahelyett, hogy a felelős döntésekhez szükséges szakmai alapelvekkel, fogalmakkal, buktatókkal és ökölszabályokkal ismerkednének meg, részletes, sokszor követhetetlen információhalmazt kapnak, amelyet alapok és gyakorlat nélkül nem igazán tudnak a valós üzleti helyzetekben alkalmazni.
- Melyek azok a legnagyobb hibák és átverések az online marketingben, amelyek ismeretével rengeteg pénzt megspórolhatunk?
- Milyen trendeket és eszközöket kell mindenképp ismernem?
- Melyek az iparágra jellemző trendek?
- Melyek azok a kérdések, amelyeket alapján el tudom dönteni, hogy kompetens vagy amatőr céggel állok-e szemben?
- Hogyan mérhetem az eredményeket?
- Hogyan kalkuláljuk a megtérülést?
- Hogyan tervezzünk és valósítsunk meg egy online marketing projektet?
Amennyiben már Ön is szembesült valamelyik kérdéssel, vagy egyszerűen csak szeretne olyan információk birtokába kerülni, amelyekkel megelőzheti versenytársait, költséget takaríthat meg és növelheti hatékonyságát, ne hagyja ki ezt a tréninget!
- Új weboldal elkészítése előtt állnak, vagy a régi oldal megújítását tervezik,
- Van egy weboldaluk, de nem tudják, mi a baj vele,
- Google Ads kampányt szeretnének indítani, vagy más online kampányt terveznek,
- Esetleg nem értik korábbi kampányaik sikertelenségének az okát,
- Sokszor megégették már magukat amatőr beszállítókkal és online marketingesekkel
- Vagy egyszerűen nyitottak és szeretnének képbe kerülni ezzel a területtel is, amelyben elkerülhetetlenül döntéseket kell hozniuk a jövőben is
A tréning alkalmával gyors áttekintést kap az online marketing témáról vezetői szinten, nem a részletekkel ijesztgetjük, hanem a lényeget mutatjuk meg! Kezébe adjuk azokat az ökölszabályokat, amelyek figyelembevételével magabiztos üzleti döntéseket tud majd hozni ebben a témában is.
- Keresőoptimalizálás, keresőmarketing, közösségi média - melyikkel kezdjek, melyikre van szükségem?
- Milyen egy optimalizált honlap?
- Hol tart ma a piac, milyen lehetőségekről maradunk le, ha nem tartunk lépést a trendekkel?
- Online marketing költségek és megtérülés - mennyi az annyi? Hogyan érdemes számolni a költségeket és a megtérülést? Miért nem megyek semmire azzal, ami a szomszéd üzletnek működik?
- Hogyan mérjük a sikert? Mi számít sikeres kampánynak vagy weboldalnak?
A tréning az Ön igényei alapján számos formában elvégezhető.
- Első lépésként egy konzultációt javaslunk, ahol felmérjük a jelenlegi tudásszintet és igényeket, és ez alapján konkrét tréning tematikát dolgozunk ki:
- Kiindulási állapot - honnan indulunk?
- Tudásszint, tapasztalat
- Résztvevők száma, munkaköre
- Iparági sajátosságok és piaci környezet
- Üzleti célok
- Erőforrások
- Ezután konkrét javaslatot teszünk a tréning formájára és témaköreire, valamint a várható eredményekre is.
A tréning ára széles skálán mozog, általánosságban pár tízezer és százezer forint között és elsősorban az alábbi faktorokról függ:
- Egyedi, tesreszabott oktatásról van szó, vagy általános kiscsoportos tréningről, ahol más cégek is résztvesznek
- Kezdő vagy haladó szintű tréningre van szükség
- Igényli-e a megrendelő, hogy konkrét iparági példákkal, esetlegesen a saját webanalitikai és Google Ads adatokra épülő teljesen egyedi anyagot dolgozzunk ki a számára?
- A tréning helyszíne a WebMa iroda vagy a megrendelő helyszíne
- Hány alkalmas és milyen volumenű oktatásról van szó?
Kihelyezett tréning esetén az ár NEM függ a résztvevők számától, vagyis akár ketten, akár tizen vesznek részt egy cégtől az oktatáson, ugyanannyiba kerül!
év szakmai
tapasztalat
ügyfélmegtartási
arány
elégedett ügyfél
20 országban
célpiaci
tapasztalat
Ha úgy érzi, hogy az Ön munkáját is segítené, ha a fenti kérdéskörökkel tisztában lenne, akkor jelentkezzen tréningünkre!
Stratégiai tanácsadás
Amennyiben átfogó, a vállalat egész online marketing stratégiáját érintő változtatásokban gondolkodik, érdemes igénybe venni stratégiai tanácsadás szolgáltatásunkat.
TovábbGoogle Ads kampány tanácsadás
Ha már rendelkezik Google Ads kampányokkal, azonban nem hozzák a várt eredményeket, Google Ads tanácsadásunk során a kampányok átvilágítása után hasznos tanácsokat adunk, miket lenne szükséges módosítania a hatékonyság növelése érdekében.
TovábbGoogle Analytics tanácsadás
Analytics tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül szakmai tanácsokkal látjuk el, a vállalkozás szempontjából releváns témákban, amelyek segítségével növelheti online jelenléte hatékonyságát.
TovábbMiért bízzuk szakértőre a Google Ads kampányt?
Az Google Ads kampány akkor lesz nyereséges, ha megfelelő számú, valós érdeklődőt tudunk a weboldalunkra érkeztetni, ahol aztán hatékonyan meg tudjuk szólítani őket és rávenni arra, hogy végrehajtsák...
TovábbGoogle Ads kampány tervezése
Online marketing kampány indítása előtt, fontos hogy megválaszoljunk néhány elengedhetetlen kérdést, hogy ki tudjuk választani a számunkra leghatékonyabb hirdetési típust (szöveges, képi, videó)...
TovábbHirdetések ütemezése
A kampány sikerének érdekében, fontos hogy a hirdetéseket akkor jelenítsük meg amikor a potenciális ügyfeleink a témával kapcsolatos keresést végeznek. Az Google Ads esetében lehetőség van arra, hogy...
TovábbMilyen egy jó kampány landing oldal?
Az online marketingben az egyik legfontosabb dolog, hogy a vállalat rendelkezzen a kampányokhoz igazított, megfelelő landing oldallal. Ennek hiányában, egyetlen online marketing kampány sem lehet sikeres.
TovábbMilyen kérdéseket tegyünk fel a PPC ügynökségünknek?
Nem csak a PPC ügynökségen múlik, hogy sikeres lesz-e az online marketing kampány. Nagyon fontos, hogy ügyfélként megfelelően informáljuk őket és tudjuk, hogy mit kell kérdeznünk tőlük.
TovábbMennyire gondosan kezeli ügynöksége az Ön Google Ads kampányait?
Megbízóként nehéz megítélnünk, hogy a Google Ads kampányaink kezelésével megbízott ügynökség az elvárható gondossággal és alapossággal jár-e el, mivel nagyon speciális szaktudást igénylő területről van szó.
Tovább