- Google Ads kampány kezdőknek
- Hatékony Google Ads kampány
- Google Ads hirdetés
- Google Ads hirdetés célzási lehetőségek
- Google Ads árak
- Google Ads kampány a gyakorlatban
- Google mobil hirdetési megoldások
- Google Analytics kezdőknek
- Google Analytics haladóknak
- Google Data Studio
- FAQ
- Keresőoptimalizálás - SEO
- Tudásbázis archívum
- Google extra funkciók
- Google Universal Search
- Google szemantikus keresés
- Domain és keresőoptimalizálás
- Fizetett listázás
- Mennyibe kerül a Google pozíció
- Mi a HTML kódhiba
- Mik a jó kulcsszavak
- Oldalra mutató linkek a kereső optimalizálásában
- Verseny az ügyfélért
- A jó honlap üzletet hoz
- Keresőoptimalizálási tévhitek
- Hasznos linkmarketing tippek
Webmarketing > Online marketing oktatóanyagok > Tudásbázis archívum > A jó honlap üzletet hoz
A jó honlap üzletet hoz, Önnek is!
Ha már belefáradt az új ügyfelek állandó felkutatásába, adjon egy esélyt, hogy ők találjanak Önre! A kereső optimalizálás lényege, hogy olyan honlapot hozzunk létre, amelyet a potenciális vásárlóink könnyedén megtalálnak a keresőmotorokon, mint például a Google-n keresztül, amikor az általunk kínált termékre, szolgáltatásra keresnek.
Szándékosan nem indokoljuk, hogy miért van szükség egyáltalán honlapra. A mai világban szinte elképzelhetetlen, hogy cégünk, vállalkozásunk ne jelenjen meg az interneten. De nem mindegy, hogy ezt milyen formában tesszük, hiszen a megfelelően elkészített és optimalizált honlap valós megkereséseket generál Önnek, amelyek üzletté konvertálódnak.
A honlap, mint marketing eszköz
- A honlapunk a vállalkozásunk "cégére". Az elavult, „házilag” vagy a nem megfelelő szakértelemmel elkészített honlap inkább taszítja, mint vonzza az ügyfeleket. Gondoljunk bele, a honlapunk látogatója – a potenciális vevőnk – nem ismer sem minket, sem a cégünket. Tevékenységünket, megbízhatóságunkat a honlapunk alapján fogja megítélni. Lehet, hogy valójában egy professzionális, lelkiismeretes cég vagyunk, ha honlapunkról azonban nem ez tükröződik, nem sok jóban bízhatunk...
- A honlap tervezésnél az lenne a helyes, ha a site-ot marketingeszközként fogjuk fel. Vagyis egy olyan kommunikációs eszköznek, mint bármelyik hagyományos reklám csatornát. Hiszen ez is egy médium, amellyel megszólíthatjuk vásárlóinkat, visszacsatolásokat kaphatunk tőlük, megismerhetjük szokásaikat és preferenciáikat, ráadásul nyelvi és földrajzi korlátok nélkül. Sőt, ha a potenciális vevőink a keresőmotorokon keresztül érkeznek weboldalunkra, már valamilyen információt keresnek az általunk kínált termékről vagy szolgáltatásról, tehát sokkal tudatosabbak és befogadóbbak az ajánlatunk iránt, mint ha csak kéretlenül találkoznának vele, például egy direct mail-kampány során.
- Számoljon utána, mi kerül többe Önnek? Egy új weboldal kialakítása, esetleg a meglévő frissítése, rekonstrukciója, vagy az elveszített vevők és üzletek, ami abból adódik, hogy a vevők vagy meg sem találják a honlapját, illetve ha rá is kattintanak, a honlap nem kommunikál megfelelően a vásárlókkal vagy nem az Ön által kívánt képet sugallja? Megfordítva a kérdést: megéri-e költeni az internetes megjelenésére, ha az a befektetett összeg többszörösét hozza vissza már rövid távon is? Ha úgy gondolja igen, keressen meg minket!
- Sokan arra hivatkoznak, hogy már úgyis „kint vannak a neten, aki akarja, megtalálja őket”. Mondanunk sem kell, hogy ez nem teljesen így van. Először is a legtöbb internetező elsődlegesen a különböző kereső motorokat, azon belül is leginkább a Google-t használja, ha valamilyen szolgáltatás vagy termék iránt érdeklődik. Ugye Ön is járt már úgy, hogy beírt egy Ön által keresett kifejezést a keresőbe, majd elborzadt a több 10 000, vagy akár milliós találati eredményen. Ezek után általában kétségbeesetten próbáljuk szűkíteni a találati arányt, pontosabb kifejezések megadásával, de még ilyenkor is iszonyatos mennyiségű információn kell(ene) átverekednünk magunkat, hogy végig böngésszük a lehetséges találatokat. Hát igen kellene, de nem tesszük. Ön hány találati oldalt szokott végignézni? Egyet? Kettőt? Esetleg hármat? Nos eláruljuk, hogy ha hármat vagy annál többet, akkor Ön már a kimondottan kitartó keresők közé tartozik, a legtöbb érdeklődő ugyanis csak az első, vagy első két oldalon megadott találatokat veszi figyelembe. Ezért elengedhetetlen, hogy oldalunk minél előrébb sorolódjon a találati listában, hiszen egyébként minimálisra csökkentjük esélyeinket, hogy potenciális vevőink ránk találjanak. Különösen akkor, ha konkurenseink weboldala elénk sorolódik, hiszen az érdeklődő nem fog órákat keresgélni, hanem elsődlegesen az először kiadott találatok között próbál megfelelő partnert találni.
Google Ads
A WebMa az elsők között kezdett el Google Ads hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.
TovábbGoogle Ads tréning
Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.
TovábbOnline marketing tanácsadás
Online marketing tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül szakszerű segítséget nyújtunk, online marketing stratégiája kialakításához, legyen szó a rövid-, és hosszútávú célok kitűzéséről vagy az alkalmazandó online marketing eszközök meghatározásáról.
TovábbTudja meg, hogy hogyan használhatja ki a Google kereső lehetőségeit a speciális beállításokkal, milyen kevésbé ismert Google termékek vannak, valamint ismerje meg a Google történetét.
TovábbGoogle Ads árak
Mennyibe kerülnek a Google Ads hirdetések, miért is kell fizetnünk pontosan, hogyan működik a hirdetések megjelenítéséért folyó licitálás és milyen fizetési módot választhatunk?
TovábbKeresőoptimalizálás - SEO
Tudja meg, mit jelent pontosan a keresőoptimalizálás, mi a szerepe a kulcsszavaknak, a képeknek, videónak és ismerje meg az alapvető, etikus keresőoptimalizálási lépéseket!
TovábbMi kell egy sikeres Google Ads kampányhoz?
Mi a Google Ads ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az Google Ads nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.
TovábbOnline marketing: mit érdemes mérni és hogyan?
Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.
TovábbSEO vs. Google Ads
A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg a Google Ads a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?
Tovább