- Google Ads kampány kezdőknek
- Hatékony Google Ads kampány
- Google Ads hirdetés
- Google Ads hirdetés célzási lehetőségek
- Google Ads árak
- Google Ads kampány a gyakorlatban
- Google mobil hirdetési megoldások
- Google Analytics kezdőknek
- Google Analytics haladóknak
- Google Data Studio
- FAQ
- Keresőmarketing szótár
- Átverések a kereső optimalizálásban
- Garancia a kereső optimalizálásában
- Hány kulcsszóra optimalizáljunk
- Keresőoptimalizálás folyamata
- Látogatószám növelés és keresőmarketing
- Optimalizálás házon belül
- Profi Google Ads kampány
- Mi is az a Google Analytics
- Mit tudhatok meg az Analyticsből
- Hogyan működik a Google Analytics
- Keresőoptimalizálás - SEO
- Tudásbázis archívum
Webmarketing > Online marketing oktatóanyagok > FAQ > Garancia a kereső optimalizálásában
Garancia a keresőoptimalizálásában
Milyen garanciát vállal a WebMa arra, hogy a honlapom fixen az első tíz találatban szerepeljen?
Azt, hogy egy honlap az első tíz találatban szerepeljen, még a Google ügyvezető igazgatója sem tudná garantálni, hiszen ez lehetetlen. A találati lista folyamatosan változik, a piaci verseny (a találatok minősége és mennyisége is) kulcsszavanként teljesen eltérő, a különböző nyelvek is különböző piacot jelentenek. A Google legalább kétszáz faktor alapján térképezi fel az oldalakat, és állítja sorrendbe azokat, ezt a listát láthatjuk a találati eredményben. Ennek megfelelően a kiindulási állapot és a jelenlegi online piaci helyzet befolyásolja az optimalizálás hatásfokát.
Két keresés 17:11-kor és 17:13-kor ugyanarról a gépről, mégis teljesen más találatok
A WebMa garanciát vállal arra, hogy (1) technikailag teljes mértékig akadálymentesíti az oldalt, (2) a Google a teljes honlapot indexeli, (3) kizárólag etikus, legális eszközökkel dolgozik. A technikai optimalizálás egyébként a keresőmarketing folyamatának csak első lépése, a továbbiakban a konverziós ráta növelése, azaz a látogatókból ügyfelekké történő konverzió a cél; mindezeket az analitikus marketing során elemezzük. A nyilvános WebMa referencia munkák alapján könnyen ellenőrizhetik látogatóink, hogy a kulcsszavakra milyen helyezést érnek el a Google keresési találati listán.
A hagyományos reklámvilágból érkező cégek reklámköltés központú szemléletével szemben a WebMa egy befektetés megtérülési (ROI, Return on Investment), egy teljes birtoklási költségű (TCO, Total Cost of Ownership) és egy ügyfél konverziós költségű (CPA, Cost per Action) szemlétettel garantálja a sziklaszilárd alapokon nyugvó, tudományos módszerekkel ellenőrizhető és mérhető módszerének és technológiájának sikerességét.
Weboldalának kereső-optimalizálásához segítségre van szüksége? Keressen minket bizalommal!
Stratégiai tanácsadás
Amennyiben átfogó, a vállalat egész online marketing stratégiáját érintő változtatásokban gondolkodik, érdemes igénybe venni stratégiai tanácsadás szolgáltatásunkat.
TovábbDöntéshozó alapozó tréning
A napi szintű döntéshozatal elengedhetetlen a cégek életében, legyen szó bármilyen vállalkozásról. Döntéshozó alapozói tréningünk, a döntésekért felelős vezetőknek szól, akik szeretnének új módszereket elsajátítani.
TovábbPiac és versenytárs elemzés
A piac és versenytárs elemzés szolgáltatásunk keretein belül, segítséget nyújtunk ügyfeleinknek a célpiac feltérképezésében, az aktuális trendek meghatározásában valamint a versenytársak azonosításában és elemzésében.
TovábbA hatékony és megbízható weboldalról
Mitől lesz egy oldal hatékony? Hogyan bizonyosodhatunk meg róla, hogy a honlapunk felhasználóbarát? Hogyan, milyen elvek mentén alakítsuk át az érkezési oldalunkat, hogy nagyobb konverziót érjünk el...
TovábbKép és videó a keresőoptimalizálásban
A keresőmotorokban mindenekelőtt a megfelelő, egyedi, releváns és kulcsszógazdag szöveggel érhetjük el, hogy weboldalunk minél több kulcsszóra top pozíciót érjen el a találati rangsorban. Nem szabad azonban...
TovábbKeresőoptimalizálási trükkök
Aki optimalizáltatni kívánja honlapját, ma már számos keresőoptimalizálást vállaló cég közül választhat. Nem árt tudni azonban, hogy nem mindegyikük dolgozik tisztességes módszerekkel. A csalóktól...
TovábbSEO vs. Google Ads
A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg a Google Ads a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?
TovábbMi kell egy sikeres Google Ads kampányhoz?
Mi a Google Ads ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az Google Ads nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.
TovábbHogyan hirdessünk a Google keresőben?
Az online hirdetésekre gondolva általában rögtön a fizetett keresőhirdetések jutnak eszünkbe, amelyek a Google organikus találati listája felett, “hirdetés” megjelöléssel jelennek meg. Hogyan használjuk okosan?
Tovább