Hivatalos Google Akadémia

Hogyan hozzunk jó döntéseket vezetőként, ha nem értünk az online marketinghez?

Előadó: Vajda Éva, Regional Google Partner Academy Trainer

2018.05.18. 08:30 - 14:00; Budapest, Google Ground

Google Partners Academy

Google Partners Academy

Google Partners Academy

2018.05.18. 08:30 - 14:00
Budapest, Google Ground

A digitális marketing rohamos fejlődésének köszönhetően soha nem látott hatékonysággal és pontossággal szólíthatjuk meg célcsoportunkat, illetve tudhatunk meg rólunk rengeteg információt. A vezetők számára ez a fejlődés azonban nem csak lehetőséget, hanem óriási kihívást is jelent, hiszen olyan folyamatokat kell irányítaniuk és ellenőrizniük, amelyről nagyon keveset tudnak. A megfelelő információk hiányában nem képesek megalapozott döntéseket hozni - ezáltal súlyos tanulópénzt fizetnek ki nem működőképes és átgondolt projektekre.

Az üzleti döntéshozóknak szóló képzésünk célja, hogy a legfontosabb, lényegi kérdésekre gyakorlatorientált, azonnal használható válaszokat nyújtsunk, amelyekkel minden vezetőnek rendelkeznie kell, aki időt és pénzt kíván invesztálni a digitális marketingbe, illetve szeretné elkerülni a felesleges köröket és kiadásokat.

Miről lesz szó?

  • Mit várnak el tőlünk a vásárlóink 2018-ban? - Digitális trendek - helyzetkép
  • Hogyan mérhetjük fel egyszerűen az online versenyt iparágunkban? - ingyenes eszközök
  • Hogyan tűzzünk ki reális célokat, reális erőforrás tervezéssel?
  • Hogyan döntsük el, hogy milyen csatornákat használunk?
  • Mi befolyásolja a profitot és a megtérülést?
  • Hogyan határozzuk meg egy látogató és egy konverzió értékét?
  • Hogyan tervezzük meg az optimális érkezési oldalt célcsoportonként?
  • Hogyan érjük el a célcsoportunkat hatékonyan az AdWords rendszerével a teljes vásárlási folyamatban?
  • Mit mérjünk és hogyan ha kevés időnk van, de érteni akarjuk a lényeget?
  • Hogyan szervezzünk meg egy online projektet?
  • Mit - kivel - mennyiért? - Házon belül vagy outsourcing - pro/kontra
  • Hogyan írjunk profi ajánlatkérést és briefet?
  • Hogyan hasonlítsam össze a beérkezett ajánlatokat? Mi alapján válasszak közülük?
  • Melyek azok a kérdések, amelyeket alapján el tudom dönteni, hogy kompetens vagy amatőr céggel állok-e szemben?
  • Trükkök, átverések, amiket elkerülhetünk, ha fel vagyunk készülve rájuk

Kiknek ajánljuk a tréninget?

A tréninget azoknak a cégvezetőknek, tulajdonosoknak, vagy bármilyen online projektben érdekelt agilis marketingeseknek ajánljuk, akiknek

  • Nincs vesztegetni való felesleges idejük és büdzséjük
  • Kiemelt fontosságúnak tartják a digitális marketinget a vállalatuk szempontjából
  • Nem kívánják “szakértővé” képezni magukat pár óra vagy nap/hét alatt
  • Gyorsan, hatékonyan szeretnék maximalizálni digitális marketing befektetéseiket

WebMa - Online marketing képzés

A tréningre regisztrálni a hivatalos Google Academy oldalon lehet!

Mit nyerhet Ön a tréninggel?

Szeretnénk hangsúlyozni, hogy a tréning célja egy olyan áttekintő, gyakorlatorientált vezetői tudás átadása Önnek, amelynek segítségével rengeteg időt, felesleges kört és kidobott büdzsét takaríthat meg.
A tréningnek nem célja, hogy mélyebben megtanítsuk az egyes eszközök operatív működését, viszont azt kiemelten fontosnak tartjuk, hogy megismertessük azokat a kulcs kifejezéseket és összefüggéseket, amelynek segítségével kompetens megrendelőként a maximumot hozhatja ki a digitális kivitelező csapatból legyen az házon belül vagy házon kívül.

A 4 órás tréninget követően Ön képes lesz:

  • Meghatározni a jelenlegi online helyzetét és priorizálni a teendőket
  • Megtervezni és kiszámolni, hogy milyen befektetéssel, mennyi idő alatt milyen reális megtérüléssel számolhat
  • Megérteni az online stratégia alapköveit és felvázolni a célokat
  • Átlátni az egyes online csatornák sajátosságait és az általuk kínált célzási lehetőségeket, valamint árképzési rendszerüket
  • Professzionális briefet/munkaköri leírást vagy ajánlatkérést írni, akár tanácsadói, akár weboldal vagy online kampány kivitelezési munkáról van szó
  • Nagy biztonsággal minősíteni a beérkezett ajánlatokat, illetve kiszűrni a nem megfelelő minőségűeket

Mindemellett kiemelten fontosnak tartjuk, hogy megismertessük Önt azokkal a legalapvetőbb kifejezésekkel és összefüggésekkel, amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy egy nyelvet beszéljen az digitális feladatokat elvégző csapattal - legyen ez házon belül vagy kívül.

Ki tartja a tréninget?

A tréninget Vajda Éva tartja, a WebMa ügyvezetője. Régiós Google tréner, minősített Google AdWords és Analytics szakértő, több mint 13 év online és 20 éves marketing tapasztalattal. A kisvállalkozásoktól, a legnagyobb vállalatokig rendszeresen tart különböző képzéseket.

Gyors áttekintés - Linkedin profil, G+, Digital Hungary - Ki kicsoda?

Miért mi?

A WebMa a TOP Google partner ügynökségek között van jelenleg Magyarországon, kiemelt, u.n “featured” ügynökségként. Heti szinten tartunk hivatalos Google tréningeket, vagy céges képzéseket, illetve adunk elő különböző szakmai konferenciákon, workshopokon. Az elmúlt 13 évben közel másfél milliárd (!) forint körüli összeget menedzseltünk a kis, családi vállalkozások kampányaitól, az óriási, havi több 10M forintos multi kampányokig a legkompetitívebb iparágakban, közel 15 piacon. Rengeteg tréninget tartottunk kisebb-nagyobb cégeknek, mind saját, mind más által szervezett formában.

Digitális marketingről vezetőknek

Mikor, hol, mennyiért?

Dátum: 2018.05.18. - 08:30 - 14:00

Helyszín: Google Ground

Tréning díja: 25 000 Ft + Áfa

Digitális marketingről vezetőknek

Google Akadémia

Ha kérdése van a tréninggel kapcsolatban, vagy többet szeretne megtudni, keressen minket bizalommal!