Online marketing HR szolgáltatás

Belső online marketinges kiválasztása

Nagyon nehéz olyan kérdésben döntetnünk és olyan feladatra embert felvennünk vagy beszállítót választanunk, amihez mi magunk sem értünk. Ha egy jelentkező profin el tudja magát adni, akár hónapok is eltelhetnek mire kiderül, hogy nem jó embert választottunk a feladatra. Ez több havi munkabért és járulékokat jelent a saját és a cég elvesztegetett idejét nem számítva.

De a szolgáltatás lényege a belsős kolléga támogatása és felkészítése a feladatára. Senkitől sem várható el, hogy minden területen képzett profi legyen, illetve ilyen embert nagy valószínűséggel nem tudunk vagy nem szeretnénk megfizetni főállásban. Egy megfelelő alaptudással rendelkező, lelkiismeretes új munkatárs esetében is nagyságrendekkel növelhető a hatékonysága, ha biztosítjuk számára a megfelelő tréninget és segítséget.

Helyzetfelmérés

A jelenlegi helyzet alapján meghatározzuk a fő prioritásokat és az online marketing stratégiai feladatait



Feladatspecifikáció

Az üzleti célok és a büdzsé függvényében meghatározzuk milyen feladatokat javasolunk cégen belül és cégen kívül ellátni



Kompetencia definíció

A belső feladatokhoz meghatározzuk a szükséges kompetenciákat - milyen területeken, milyen mélységben kell otthon lennie a marketingesnek

Jelentkezők felmérése

Felmérjük a jelentkezők valós tudását és képet kapunk arról, valójában milyen mélységben ismerik az egyes területeket.


Belső tréning

Tréning formájában pótoljuk azokat a tudásbeli hiányosságokat, amelyek szükségesek a munkája profi ellátásához

Visszacsatolás

Folyamatos visszacsatolást nyújtunk az eredményekről és a teljesítményről a megrendelő számára


Online marketing beszállító kiválasztása és minőségbiztosítás

A WebMa-n kívül is szerencsére már egyre bővül azoknak az onine marketing ügynökségeknek a köre, akik minőségi és korrekt szolgáltatást kínálnak. Sajnos azonban nagyságrendileg többen vannak még mindig a kóklerek, akik az ügyfelek információ hiányára és megtévesztésére alapozva súlyos összegeket húznak le a naív megrendelőkről feleslegesen. Ez a szolgáltatásunk ennek a csapdának az elkerülésére szolgál.

  • A legbüszkébbek talán arra vagyunk, hogy mindig igyekszünk 100%-ig korrektek és őszinték lenni az ügyfeleinkkel. Ez azt is jelenti többek között, hogy nem vállalunk el minden munkát és feladatot, és amikor azt gondoljuk, hogy nem mi vagyunk a legjobb választás a konkrét, munkára meg is mondjuk.
  • Ennek sok oka lehet, elképzelhető, hogy nagyon konkrét, specializált iparági tudás szükséges, amire tudunk alkalmasabb céget, partnert, vagy kizárólagos szerződésünk van az adott iparágra, piacra, vagy egyszerűen kényelmesebb és komfortosabb az ügyfélnek egy helyi, meglévő partnerére támaszkodnia.

Sok módon lehet értelmes online marketinget folytatni, és egyre nagyobb szolgáltatói körből válogathatunk, az azonban egyáltalán nem mindegy, hogyan választunk. Ha már van elképzelése arról, hogy kivel szeretne dolgozni, kérje segítségünket a meglepetések elkerülése érdekében.

12 +
év szakmai
tapasztalat
2 Mrd+
AdWords büdzsé
kezelés
10 +
beszélt nyelv
házon belül
100 +
elégedett ügyfél
20 országban

Ajánlatok tartalmának értelmezése

Segítünk megérteni az ajánlatok tartalmát és összehasonlítani őket, hogy korrekt képet kapjon a valós tartalomról.

Gyanús pontok feltárása

Mire érdemes rákérdeznünk? Milyen szolgáltatás tartalmat kell pontosítanunk? Milyen kritikus és fontos feladat maradt ki esetleg? Milyen járulékos költségekkel kell számolnunk?

Milyen vállalásokat tartalmaznak az ajánlatok?

Segítünk értelmezni a konkrét vállalásokat, hogy egyértelmű legyen, pontosan milyen szolgáltatást kérhet számon a kiválasztott cégen.

Mire figyeljünk oda különösen a teljesítés során?

Előre rögzítjük azokat a kritikus pontokat, amelyek alapján érdemben ellenőrízheti, hogy minden ígéret megvalósult-e.

Ha már van elképzelése arról, hogy kivel szeretne dolgozni, kérje segítségünket a meglepetések elkerülése érdekében!

AdWords tréning

Az AdWords tréning során használható tudást adunk át az AdWords szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.

Tovább

Analytics tréning

Amennyiben szeretné jobban megérteni a Google Analytics szolgáltatásának működését vagy célja az online mérésekért felelős munkatársának tréningelése, oktatása, az Analytics szolgáltatásunkat tudjuk ajánlani.

Tovább

Döntéshozó alapozó tréning

A napi szintű döntéshozatal elengedhetetlen a cégek életében, legyen szó bármilyen vállalkozásról. Döntéshozó alapozói tréningünk, a döntésekért felelős vezetőknek szól, akik szeretnének új módszereket elsajátítani.

Tovább

Miért bízzuk szakértőre az AdWords kampányt?

Az AdWords kampány akkor lesz nyereséges, ha megfelelő számú, valós érdeklődőt tudunk a weboldalunkra érkeztetni, ahol aztán hatékonyan meg tudjuk szólítani őket és rávenni arra, hogy végrehajtsák...

Tovább

Optimalizálás házon belül

Rábízhatom a keresőoptimalizálást az IT-s kollégákra? Miért ne kérjem fel a honlapfejlesztőnket a keresőoptimalizálásra? A keresőoptimalizálás nemcsak programozást jelent, hanem egy komplex folyamatot takar...

Tovább

Profi AdWords kampány

Be tudom-e én is állítani az AdWordsban a hirdetést? Miért érdemes profira bízni? Ahogy mondani szokták, ”az ördög a részletekben lakozik”, ez igaz az AdWordsre is. A hirdetés beállítása egyszerűnek tűnik...

Tovább

Mi kell egy sikeres AdWords kampányhoz?

Mi az AdWords ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az AdWords nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.

Tovább

Online marketing: mit érdemes mérni és hogyan?

Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.

Tovább

SEO vs. Google AdWords

A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg az AdWords a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?

Tovább