- Online marketing tanácsadás
- Online marketing tréning
- Google Ads
- YouTube hirdetések
- Google Analytics
- Facebook hirdetések
- Tiktok hirdetés
- Waze hirdetés
- Linkedin hirdetések
- Twitter hirdetések
- Quora hirdetések
- Piac és versenytárs elemzés
- Üzleti profil alapján
- Online marketing probléma szerint
- Kereső- és konverzió-optimalizált weboldal készítése
- Komplex csomagok
Webmarketing > Szolgáltatások > Online marketing tanácsadás > Egyedi marketing tanácsadás
Egyedi online marketing tanácsadás
Akár egy konkrét témával kapcsolatosan, akár stratégiai kérdések szintjén van szüksége segítségre, a WebMához bizalommal fordulhat! Biztos lehet abban, hogy szakmai tapasztalatunk és tudásunk legjavát nyújtva korrekt, alapos és objektív válaszokat kínálunk kérdéseire.
Senior szakértőink rendelkezésére állnak akár személyesen, akár video- vagy hagyományos telefonon keresztül. A tanácsadás keretén belül minden felmerülő kérdésére válaszolunk, igény szerint megvizsgáljuk jelenlegi kampányát vagy honlapját. A konzultációt követően pedig egy vezetői összefoglalót állítunk össze, ami tartalmazza az összes érintett kérdéssel, problémával kapcsolatos javaslatot, valamint a témához szorosan kapcsolódó egyéb szakmai tudásanyagot.
Őszintén azt gondoljuk, hogy a megfelelő szakértővel történő online marketing konzultáció a legjobb befektetés cége számára. Annak a több száz cégnek, akikkel az elmúlt években beszélgettünk, közel kétharmada túl volt már legalább egy bukott online marketing projekten, befektetésen, de sokan már 3-4 alkalommal is megfizették a tanulópénzt. Egy konzultációval akár hónapokat és rengeteg feleslegesen kidobott pénzt spórolhat meg, hiszen nem indul el rossz irányba, és legalább a tipikus csapdák, trükkök nagy részével tisztában lesz, így elkerülheti őket.
- Nem tudja, hogyan induljon el az online marketingben?
- Fogalma sincs, hogy érdemes-e Google Ads kampányt indítania?
- Belefogott egy weblap optimalizálásba, de nincs eredménye, és nem tudja, mit rontottak el?
- Kíváncsi rá, hogy valójában mennyire jó ajánlatot kapott, vagy mennyire szakszerűen végezték el Önnek a keresőoptimalizálást?
- Van egy csomó kérdése a témával kapcsolatosan, amire eddig ellentmondásos válaszokat kapott, és szeretne végre tisztán látni?
- Hogyan fogjak bele? Melyek a legfontosabb szempontok, amelyekkel cégvezetőként tisztában kell lennem?
- Mennyibe kerül az online marketing? Hogyan tervezzem meg a költségeket?
- Hogyan írjak profi ajánlatkérést? Hogyan hasonlítsam össze a beérkezett ajánlatokat? Mi alapján válasszak közülük?
- Melyek a tipikus átverések, trükkök, amikre fel kell készülnöm?
- Hogyan tudom felmérni a versenytársaimat?
- Milyen a jelenlegi honlapom? Mely területekre kell fókuszálnom a jobb eredmények érdekében?
- Miért ilyen drága a kampányom?
- Milyen lehetőségeket nem használok ki jelenleg a kampányomban?
- Mit tudok laikusként is kiolvasni a webstatisztikákból?
- Nekem való a közösségi marketing?
- Érdemes a meglévő oldalamat fejlesztenem, vagy vágjak bele egy új honlapba?
Kérdése van az online marketinggel kapcsolatban? Vegye fel velünk a kapcsolatot, és szakértőink személyreszabott segítséget nyújtanak!
Online marketing
tréning
Online marketing tréning során segítségét nyújtunk az online marketingért felelős munkatársak szakszerű tréningelésében, oktatásában.
TovábbPiac és versenytárs elemzés
A piac és versenytárs elemzés szolgáltatásunk keretein belül, segítséget nyújtunk ügyfeleinknek a célpiac feltérképezésében, az aktuális trendek meghatározásában valamint a versenytársak azonosításában és elemzésében.
TovábbOnline marketing probléma szerint
Cégünk sokféle piaci területen rendelkezik, több mint 13 éves tapasztalattal, jól ismerjük a piacok sajátosságait, valamint a különböző problémákat amelyekben szakszerű segítséget nyújtunk igény esetén.
TovábbHatékony Google Ads kampány
Milyen egy hatékony Google Ads hirdetés, miért fontos a hatékony érkezési oldal, mit jelent a remarketing és miért érdemes szakértőre bíznunk Google Ads kampányainkat?
TovábbGoogle Ads hirdetés célzás
Milyen Google hirdetési hálózatok léteznek, mi alapján célozhatjuk hirdetéseinket, fontos-e a földrajzi célzás, milyen célzási lehetőségeket kínál a Google Ads és a Facebook?
TovábbGoogle Ads árak
Mennyibe kerülnek a Google Ads hirdetések, miért is kell fizetnünk pontosan, hogyan működik a hirdetések megjelenítéséért folyó licitálás és milyen fizetési módot választhatunk?
Tovább10 tipp Google Ads kampányának optimalizálásához
A minőségi mutató és a hirdetésrelevancia javítása kulcsfontosságú, csakúgy, mint a kampányok megfelelő szegmentálása és a hirdetésbővítmények használata. Pro tippjeink kampányainak optimalizálásához.
Tovább15 tipikus Google Ads kampányhiba
A konverziómérés hiánya, a büdzsé nem megfelelő felosztása, a kampánycélzások hiányosságai, a nem megfelelő cpc licitek és még számos más tényező is korlátozhatja kampányaink teljesítményét.
TovábbMennyire gondosan kezeli ügynöksége az Ön Google Ads kampányait?
Megbízóként nehéz megítélnünk, hogy a Google Ads kampányaink kezelésével megbízott ügynökség az elvárható gondossággal és alapossággal jár-e el, mivel nagyon speciális szaktudást igénylő területről van szó.
Tovább