Egyedi online marketing tanácsadás

Akár egy konkrét témával kapcsolatosan, akár stratégiai kérdések szintjén van szüksége segítségre, a WebMához bizalommal fordulhat! Biztos lehet abban, hogy szakmai tapasztalatunk és tudásunk legjavát nyújtva korrekt, alapos és objektív válaszokat kínálunk kérdéseire.

Senior szakértőink rendelkezésére állnak akár személyesen, akár video- vagy hagyományos telefonon keresztül. A tanácsadás keretén belül minden felmerülő kérdésére válaszolunk, igény szerint megvizsgáljuk jelenlegi kampányát vagy honlapját. A konzultációt követően pedig egy vezetői összefoglalót állítunk össze, ami tartalmazza az összes érintett kérdéssel, problémával kapcsolatos javaslatot, valamint a témához szorosan kapcsolódó egyéb szakmai tudásanyagot.

Egyedi marketing tanácsadás

Őszintén azt gondoljuk, hogy a megfelelő szakértővel történő online marketing konzultáció a legjobb befektetés cége számára. Annak a több száz cégnek, akikkel az elmúlt években beszélgettünk, közel kétharmada túl volt már legalább egy bukott online marketing projekten, befektetésen, de sokan már 3-4 alkalommal is megfizették a tanulópénzt. Egy konzultációval akár hónapokat és rengeteg feleslegesen kidobott pénzt spórolhat meg, hiszen nem indul el rossz irányba, és legalább a tipikus csapdák, trükkök nagy részével tisztában lesz, így elkerülheti őket.

  • Nem tudja, hogyan induljon el az online marketingben?
  • Fogalma sincs, hogy érdemes-e AdWords kampányt indítania?
  • Belefogott egy weblap optimalizálásba, de nincs eredménye, és nem tudja, mit rontottak el?
  • Kíváncsi rá, hogy valójában mennyire jó ajánlatot kapott, vagy mennyire szakszerűen végezték el Önnek a keresőoptimalizálást?
  • Van egy csomó kérdése a témával kapcsolatosan, amire eddig ellentmondásos válaszokat kapott, és szeretne végre tisztán látni?
  • Hogyan fogjak bele? Melyek a legfontosabb szempontok, amelyekkel cégvezetőként tisztában kell lennem?
  • Mennyibe kerül az online marketing? Hogyan tervezzem meg a költségeket?
  • Hogyan írjak profi ajánlatkérést? Hogyan hasonlítsam össze a beérkezett ajánlatokat? Mi alapján válasszak közülük?
  • Melyek a tipikus átverések, trükkök, amikre fel kell készülnöm?
  • Hogyan tudom felmérni a versenytársaimat?
  • Milyen a jelenlegi honlapom? Mely területekre kell fókuszálnom a jobb eredmények érdekében?
  • Miért ilyen drága a kampányom?
  • Milyen lehetőségeket nem használok ki jelenleg a kampányomban?
  • Mit tudok laikusként is kiolvasni a webstatisztikákból?
  • Nekem való a közösségi marketing?
  • Érdemes a meglévő oldalamat fejlesztenem, vagy vágjak bele egy új honlapba?

Költséghatékony hirdetési módszer

Kizárólag a tényleges látogatók után fizetünk… Profi támogatással pedig vásárlóvá is tesszük őket

Pontos célzási lehetőségek

Nincs feleslegesen elégetett büdzsé, csak pontosan célzott, releváns hirdetések

Kérdése van az online marketinggel kapcsolatban? Vegye fel velünk a kapcsolatot, és szakértőink személyreszabott segítséget nyújtanak!

Online marketing
tréning

Online marketing tréning során segítségét nyújtunk az online marketingért felelős munkatársak szakszerű tréningelésében, oktatásában.

Tovább

Piac és versenytárs elemzés

A piac és versenytárs elemzés szolgáltatásunk keretein belül, segítséget nyújtunk ügyfeleinknek a célpiac feltérképezésében, az aktuális trendek meghatározásában valamint a versenytársak azonosításában és elemzésében.

Tovább

Online marketing probléma szerint

Cégünk sokféle piaci területen rendelkezik, több mint 13 éves tapasztalattal, jól ismerjük a piacok sajátosságait, valamint a különböző problémákat amelyekben szakszerű segítséget nyújtunk igény esetén.

Tovább

Hatékony AdWords kampány

Milyen egy hatékony AdWords hirdetés, miért fontos a hatékony érkezési oldal, mit jelent a remarketing és miért érdemes szakértőre bíznunk AdWords kampányainkat?

Tovább

Google AdWords hirdetés célzás

Milyen Google hirdetési hálózatok léteznek, mi alapján célozhatjuk hirdetéseinket, fontos-e a földrajzi célzás, milyen célzási lehetőségeket kínál az AdWords és a Facebook?

Tovább

Google AdWords árak

Mennyibe kerülnek az AdWords hirdetések, miért is kell fizetnünk pontosan, hogyan működik a hirdetések megjelenítéséért folyó licitálás és milyen fizetési módot választhatunk?

Tovább

10 tipp AdWords kampányának optimalizálásához

A minőségi mutató és a hirdetésrelevancia javítása kulcsfontosságú, csakúgy, mint a kampányok megfelelő szegmentálása és a hirdetésbővítmények használata. Pro tippjeink kampányainak optimalizálásához.

Tovább

15 tipikus AdWords kampányhiba

A konverziómérés hiánya, a büdzsé nem megfelelő felosztása, a kampánycélzások hiányosságai, a nem megfelelő cpc licitek és még számos más tényező is korlátozhatja kampányaink teljesítményét.

Tovább

Mennyire gondosan kezeli ügynöksége az Ön AdWords kampányait?

Megbízóként nehéz megítélnünk, hogy az AdWords kampányaink kezelésével megbízott ügynökség az elvárható gondossággal és alapossággal jár-e el, mivel nagyon speciális szaktudást igénylő területről van szó.

Tovább