Adwords kampány menedzsment szolgáltatások

Amennyiben Ön maximálisan szeretné kihasználni az AdWords kínálta lehetőségeket, profi AdWords kampány menedzsment szolgáltatásunkat ajánljuk figyelmébe. Több mint 13 éves tapasztalatunknak köszönhetően a legnagyobb versenyhelyzetben is eredményes megoldást tudunk nyújtani. A WebMa kiemelt Google partnerként folyamatosan nyomon követi a legújabb fejlesztéseket és alkalmazza azokat az ügyfelek kampányaiban. Szinte nincs olyan iparág, amelyben ne rendelkeznénk kiemelt tapasztalattal.

Az AdWords szolgáltatást mindig komplex megoldásként kínáljuk, amelybe az Ön üzleti céljainak megértésétől, az érkezési oldal optimalizálásán át, a mérések megfelelő beállításáig is beletartozik.

WebMa Adwords kampány szolgáltatások

Teljeskörű megoldás

Mindig figyelünk arra, hogy az AdWords kampányok eredményességét befolyásoló összes faktornak kiemelt figyelmet szenteljünk. Nem elégszünk meg önmagában a kampány beállítással, hanem odafigyelünk a sikerességet alapvetően befolyásoló egyéb tényezőkre, mint az érkezési oldal vagy iparági standardok.

Konverziós mérések beállítása

A teljesítmény optimalizáláshoz elengedhetetlen a pontos mérés, hogy lássuk, mi működik jól és hol szükséges beavatkoznunk. A WebMa szakemberei folyamatos támogatást nyújtanak Önnek és webmesterének a pontos mérések beállításaiban, hogy egyértelműen mérhető legyen a kampány eredményessége.

Képi- és videóhirdetések

A legelterjedtebb szöveges hirdetések mellett nagy gyakorlattal rendelkezünk a tartalmi hálózaton futtatható képi- és videóhirdetések területén is. Ezek a hirdetési formátumok rendkívül hatékonyak, és sokszor a keresési hirdetések töredékébe kerülnek, annak ellenére, hogy rendkívül változatos és pontos módon célozhatóak.

Innovatív megoldások

A/B tesztek, remarketing, specifikus dinamikus és shopping kampányok, mobil hirdetések, rugalmas licit stratégiák és egyéb, sokszor a nagyközönség számára még nem elérhető béta megoldásokkal érjük el a legjobb teljesítményt.

Átlátható működés és riportok

Minden esetben hozzáférést nyújtunk az Ön AdWords fiókjához, hogy bármikor nyomon követhesse a kampányok teljesítményét. Egyedi riportjaink segítségével segítünk megérteni az összefüggéseket.

Nemzetközi tapasztalat

Számos nyelven és országban menedzselünk sikeresen kampányokat. A teljesség igénye nélkül: Németország, Nagy-Britannia, USA, Ausztria, Szlovákia, Horvátország, Olaszország, Románia, Svédország, Szerbia, Lengyelország, Franciaország, Szlovénia, Csehország.

Elismert kompetencia

A legnevesebb hazai konferenciákon és oktatási intézményekben tartunk AdWords témájú előadásokat. Olyan partnerekkel dolgozunk együtt, mint a Microsoft, Cisco, Magyar Telekom, IVSZ, Internet Hungary, Menedzsment Fórum, Corvinus Egyetem és Magyar Szállodaszövetség vagy épp a Google - a teljesség igénye nélkül.

Iparági tapasztalat

Bár a profi kampánynak nem feltétele, hogy legyen előzetes tapasztalatunk az adott iparágban, nyilvánvalóan nagy előnyt jelent, ha előtte már számos hasonló kampányt kezeltünk. A WebMa kiemelet tapasztalattal rendelkezik az IT, turizmus, egészségügy, ecommerce, FMCG, pénzügy és ipari területen is.

Ha szeretne egy valóban profi és eredményes AdWords kampányt, ne hezitáljon, vegye fel velünk a kapcsolatot még ma!

  Kapcsolat

Kulcsszókutatás

A hatékony kampányok alapja a megfelelő célzás, amelyhez a kulcsszavak elengedhetetlenek. A kutatás során feltérképezzük az adott iparág legnépszerűbb kulcsszavait, hogy a várt sikerek ne maradjanak el.

Tovább

SEO audit

A weboldalak keresőoptimalizálása elengedhetetlen ha sikeres online jelenlétet szeretnénk elérni. SEO audit szolgáltatásunk esetében segítséget nyújtunk,milyen módosításokat érdemes végre hajtani a hatékonyság növelése érdekében.

Tovább

Versenytárs kutatás

A sikeres stratégia kialakításához elengedhetetlen a versenytársak pontos ismerete. Kutatásun során meghatározzuk a legfőbb versenytársakat, valamint elemezzük verseny előnyeiket és hátrányaikat.

Tovább

AdWords kampány monitoring

Az AdWords kampány beállításával nem ér véget az AdWords kampány menedzsment. A tervezést, beállítást és elindítást követő első néhány hétben szükséges napi szinten figyelni és módosítani a kampányt...

Tovább

Adwords kampány - Szöveges hirdetés

A szöveges hirdetés alapvetően a Keresési Hálózat jellemző hirdetési formája, azonban a Display Hálózaton is lehetőségünk van képi elemek nélküli, kizárólag szöveget tartalmazó hirdetések megjelenítésére...

Tovább

Milyen egy hatékony Google AdWords hirdetés

Az AdWords kampány akkor lesz nyereséges, ha megfelelő számú, valós érdeklődőt tudunk a weboldalunkra érkeztetni, ahol aztán hatékonyan meg tudjuk szólítani őket és rávenni arra, hogy végrehajtsák...

Tovább

10 tipp AdWords kampányának optimalizálásához

A minőségi mutató és a hirdetésrelevancia javítása kulcsfontosságú, csakúgy, mint a kampányok megfelelő szegmentálása és a hirdetésbővítmények használata. Pro tippjeink kampányainak optimalizálásához.

Tovább

Milyen kérdéseket tegyünk fel a PPC ügynökségünknek?

Nem csak a PPC ügynökségen múlik, hogy sikeres lesz-e az online marketing kampány. Nagyon fontos, hogy ügyfélként megfelelően informáljuk őket és tudjuk, hogy mit kell kérdeznünk tőlük.

Tovább

Mi kell egy sikeres AdWords kampányhoz?

Mi az AdWords ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az AdWords nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.

Tovább