AdWords kampány tanácsadás

Az elsők között kezdtünk el itthon Google AdWords szolgáltatással foglalkozni, több mint 13 éves tapasztalattal rendelkezünk. Szinte minden iparágban dolgoztunk az egész kis cégektől a globális multi vállalatokig, a hazai piacon kívül számos nemzetközi projektben is. AdWords tanácsadói szolgáltatásunk nem korlátozódik önmagában a kampány technikai optimalizálására, hanem az üzleti célok megismerésével együtt igyekszik az Ön számára leghatékonyabb hirdetési stratégiát megtalálni.

Kiemelt ügynökségként folyamatosan képezzük magunkat és minden esetben a legújabb és innovatívabb megoldásokkal tudunk szolgálni.

Nem hozzák a megfelelő eredményt az AdWords kampányai? Tanácsadásunk során segítünk, hogy hogyan érjen el jobb eredményt kampányaival. Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Egyedi marketing tanácsadás

Több mint 13 éves szakmai tapasztalatunknak köszönhetően ismerjük a marketing szakma minden területét, bármilyen egyedi marketing probléma megoldásában segítséget nyújtunk.

Tovább

AdWords tréning

Az AdWords tréning során használható tudást adunk át az AdWords szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.

Tovább

AdWords kampány audit

Amennyiben szeretné AdWords kampányát magának felállítani, vagy már meglévő kampányának átalakításához lenne szüksége szakszerű segítségre, az AdWords audit szolgáltatásunkat ajánljuk.

Tovább

AdWords kampány mutatók

Az Google AdWords akkor számol megjelenítést (impression), ha a hirdetés megjelenik a Google hirdetési hálózatain, például a Google.com-on vagy más megjelenítői webhelyen és alkalmazásokban...

Tovább

Hogyan lehet célozni a Google AdWords hirdetést

A keresőben jellemzően azt tudjuk megadni, hogy milyen keresési kifejezés begépelésekor jelenjen meg egy hirdetésünk. Természetesen itt is számos finom beállításra van lehetőség - pontosan mit írjanak be...

Tovább

Mennyibe kerül az AdWords-zel hirdetni

Egy AdWords kampány ára alapvetően két részből tevődik össze: egyrészt az ügynökségnek/szakértőnek fizetett díjból, aki a kampányt felállítja és kezeli, valamint a hirdetési büdzséből, amit közvetlenül...

Tovább

10 tipp AdWords kampányának optimalizálásához

A minőségi mutató és a hirdetésrelevancia javítása kulcsfontosságú, csakúgy, mint a kampányok megfelelő szegmentálása és a hirdetésbővítmények használata. Pro tippjeink kampányainak optimalizálásához.

Tovább

15 tipikus AdWords kampányhiba

A konverziómérés hiánya, a büdzsé nem megfelelő felosztása, a kampánycélzások hiányosságai, a nem megfelelő cpc licitek és még számos más tényező is korlátozhatja kampányaink teljesítményét.

Tovább

Mi kell egy sikeres AdWords kampányhoz?

Mi az AdWords ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az AdWords nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.

Tovább