AdWords kampány-audit

Az AdWords olyan fénysebességgel fejlődik, hogy még nekünk is kihívást jelent követni a folyamatos fejlesztéseket, akik 13 éve dedikáltan ezzel foglalkozunk profi szinten, folyamatosan képezzük magunkat és nyakig benne vagyunk a történésekben.

  • Ezért abszolút nem elvárható és reális cél, hogy egy belső marketinges vagy egy más kiemelt fókusszal rendelkező ügynökség minden lehetőséggel tisztában legyen, ami aktuálisan elérhető az AdWords hirdetési rendszerén keresztül.
  • Ezek ismerete viszont drasztikus hatással van a kampányunk jövedelmezőségére, tehát érdemes alkalmaznunk őket, ha javítani akarjuk az eredményünket. A kampány audit szolgáltatásunk célja, hogy találjunk pár olyan kiaknázatlan pontot, amivel növelni tudjuk a megtérülésünket.  
  • A kampány auditálást azoknak is javasoljuk, akik önállóan kezelik a kampányukat, és azoknak is, akik ügynökséggel dolgoznak együtt. Örömmel várjuk olyan ügynökségek megkeresését is, akik fejleszteni szeretnék AdWords szolgáltatásuk színvonalát.
Miről szól az audit és mit nyerhetünk vele?

Az AdWords kampány-audit szolgáltatás során részletesen megvizsgáljuk, hogy a jelenlegi kampány beállítások mennyire használták ki a rendelkezésre álló optimalizációs lehetőségeket. Közel 40 féle szempontot alapján elemezzük a teljesítményt, de már néhány kritikus pont felderítése is óriási hatékonyság növelést eredményezhet, például:

  • Nem zárjuk ki a számunkra irreleváns keresési kifejezéseket, amik elviszik a büdzsét
  • Túl keveset vagy épp túl sokat licitálunk az optimálishoz képest
  • Nem alkalmazunk pár haladó beállítást, amivel nagyságrendekkel lehetne javítani a teljesítményt

Az auditból megtudja, hogy a megvizsgált lehetőségeket az Ön kampánya kihasználta-e vagy sem, hogy az adott beállítás miért fontos, mi az előnye, illetve konkrét tippekkel és kiegészítő információs linkekkel szolgáltunk az adott témára vonatkozóan.

A kampányelemzésben részletesen elmagyarázzuk, hogy az egyes beállításoknak mi az előnyük és értelmük. Konkrét tippeket adunk arra vonatkozóan, hogy mit, hogyan kellene megváltoztatnia. A javaslatok áttekintése és beépítése a kampányba jelentősen tudja javítani annak eredményességét és jövedelmezőségét.

Az auditot pdf formátumban biztosítjuk. Annak függvényében, hogy mennyire összetett a kampánya, illetve mennyire vannak jelenleg kiaknázva a lehetőségek, egy 100-130 diából álló, részletes, de könnyen áttekinthető és érthető elemzést küldünk.

Az auditot olyan formában raktuk össze, kapcsolódó információs linkekkel kiegészítve, hogy önállóan is abszolút feldolgozható és alkalmazható legyen. Amennyiben Ön úgy érzi, hogy akár az értelmezésben, akár a javaslatok implementációjában további támogatásra szorul, úgy természetesen örömmel állunk rendelkezésére. Akár konzultációs formában, akár komplett tréning kivitelezéssel, vagy akár tréningen, oktatáson keresztül, bármilyen formában rugalmasan tudunk segíteni.

Az audit ára a kampányok számától és struktúrájának bonyolultságától függ, illetve attól, hogy Ön igényel-e konzultációt az elemzés közös áttekintésére. Az ára átlagosan 70e - 150e forint között mozog.

  • Ön felveszi velünk a kapcsolatot
  • Ezután küldünk egy részünkről aláírt titoktartási nyilatkozatot, valamint instrukciót arra vonatkozóan, hogyan tudja velünk megosztani a kampány adatokat.
  • A kampány gyors áttekintése után konkrét ajánlatot  és megrendelőlapot küldünk
  • Amennyiben Ön megrendeli a szolgáltatást, úgy a megrendelő lapon vállalt határidővel szállítjuk Önnek a kész elemzést.

Ha szeretné tisztán látni jelenlegi AdWords kampánya teljesítményét, ne hezitáljon, vegye fel velünk a kapcsolatot!

  Kapcsolat

Google Analytics audit

Ha szeretné Analytics adatait hasznos információkká szervezni, azonban nem tudja hogy induljon el, ajánljuk az Analytics audit szolgáltatásunkat, amely segítséget nyújt Analytics fiókja szakszerű használatához.

Tovább

SEO audit

A weboldalak keresőoptimalizálása elengedhetetlen ha sikeres online jelenlétet szeretnénk elérni. SEO audit szolgáltatásunk esetében segítséget nyújtunk,milyen módosításokat érdemes végre hajtani a hatékonyság növelése érdekében.

Tovább

Egyedi marketing tanácsadás

Több mint 13 éves szakmai tapasztalatunknak köszönhetően ismerjük a marketing szakma minden területét, bármilyen egyedi marketing probléma megoldásában segítséget nyújtunk.

Tovább

AdWords kampány mutatók

Az Google AdWords akkor számol megjelenítést (impression), ha a hirdetés megjelenik a Google hirdetési hálózatain, például a Google.com-on vagy más megjelenítői webhelyen és alkalmazásokban...

Tovább

Quality Score - Az AdWords minőségi pontszáma

A Google AdWords kampány egyik fontos mutatója a minőségi pontszám, a Quality score, amelyet az AdWords rendszer minden egyes kulcsszóhoz dinamikusan hozzárendel. Az 1-10 pontszámig terjedő skála...

Tovább

Adwords kampány beállítások

Sajnos sok esetben az AdWords kampányok azért nem sikeresek, mert sem a kampányok megtervezése és sem a kampánybeállítások nem szakszerűen történtek. A profin beállított AdWords kampányok...

Tovább

Mi kell egy sikeres AdWords kampányhoz?

Mi az AdWords ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az AdWords nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.

Tovább

15 tipikus AdWords kampányhiba

A konverziómérés hiánya, a büdzsé nem megfelelő felosztása, a kampánycélzások hiányosságai, a nem megfelelő cpc licitek és még számos más tényező is korlátozhatja kampányaink teljesítményét.

Tovább

Mennyire gondosan kezeli ügynöksége az Ön AdWords kampányait?

Megbízóként nehéz megítélnünk, hogy az AdWords kampányaink kezelésével megbízott ügynökség az elvárható gondossággal és alapossággal jár-e el, mivel nagyon speciális szaktudást igénylő területről van szó.

Tovább