Google AdWords szolgáltatások

Hozza ki marketingbüdzséjéből a legtöbbet!

A WebMa az elsők között kezdett el Google AdWords hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan feljesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk kiemelt tapasztalattal az AdWords területén. A legmagasabb szintű Google Partner minősítéssel rendelkezünk, amelynek köszönhetően kiemelt direkt támogatást élvezünk a Google részéről. Ismerje meg AdWords szolgáltatásainkat!

Google AdWords kampány menedzsment

Ismerje meg Google AdWords kampány szolgáltatásainkat! Kisvállalatoktól a nagyvállalati muliticégekig számos iparágban bizonyítottunk már. Tegyen próbára minket!

Tovább

Google AdWords kampány audit

Amennyiben már rendelkezik AdWords kampánnyal, úgy az audit szolgáltatásunkat ajánljuk figyelmébe, amellyel pontos képet kaphat kampányai jelenlegi teljesítményéről!

Tovább

Google AdWords tanácsadás

Amennyiben konkrét tanácsra van szüksége AdWords témában, vagy nem tudja, merre induljon el, jelentkezzen személyre szabott, egyéni AdWords tanácsadásunkra!

Tovább

Online szeretne hirdetni, de nincs megfelelő személy a cégen belül? Bízza ránk AdWords kampányainak kezelését! Vegye fel velünk a kapcsolatot most!

AdWords kampány FAQ

Az AdWords a Google hirdetési hálózata. Bár a legtöbben csak a keresőben megjelenő szöveges hirdetéseket ismerik, ennél sokkal több lehetőség áll rendelkezésre. A Google tartalmi hálózatában a weboldalak nagy része szerepel, amelyekre a legkülönfélébb szempontok alapján - kor, nem, téma, érdeklődés - célozhatunk hirdetéseket. A legtöbb esetben a kattintásokért fizetünk, de arra is van mód, hogy konverzió vagy megtérülés alapján licitáljunk (például kapcsolatfelvétel vagy vásárlás értékének arányában adjuk meg, hogy nekünk mennyit ér a látogató). A szöveges mellett képi és videóhirdetéseket is alkalmazhatunk, sőt a remarketing segítségével azokat is célirányosan megszólíthatjuk, akik már jártak az oldalunkon.

Az AdWords minden vállalkozás számára testreszabott és költséghatékony megoldást nyújt, függetlenül attól, hogy milyen iparágban működik. Az egyedi hirdetési stratégiák és formátumok megfelelő kiválasztásával akkor is hatékonyan érhetjük el célunkat, ha kis, helyi vállalkozás vagyunk, vagy egy óriási multi cég. Fontos, hogy tisztában legyünk üzleti céljainkkal, és ennek megfelelően állítsuk be a kampányokat. Egészen már Adwords stratégiára van szüksége egy webshopnak, mint egy B2B területen működő IT cégnek vagy egy FMCG vállalatnak. Megfelelő szaktudással nincs olyan iparág, ahol ne lehetne kimagasló eredményeket és megtérülést elérni az AdWords megfelelő alkalmazásával.

Az AdWords valódi csodafegyver lehet a megfelelő kezekben, ám nagyot csalódhat, aki azt hiszi, nem tud visszafelé is elsülni... Tapasztalatlanságból olyan hibákat elkövethetünk, amelynek köszönhetően akár 5-10-szeresét is kifizetjük az elérhető díjaknak, ráadául nem is a számunkra valóban értékes látogatókra költjük el sokszor szerény büdzsénket. Az AdWords rendszer bonyolultsága szakértői tudást igényel. Ha nincsen megfelelően beállítva a kampány, akkor a napi büdzsé elveszik, mert bár a látogatók rákattintanak a hirdetésére, de nem sikerül őket konvertálni például a rosszul megválasztott érkezési oldal miatt. Amennyiben nem fordít elég figyelmet a felhasználói szokások megismerésére, akkor a beállításokat nem tudja jól elvégezni. Az AdWords-ben jártas szakértők a finombeállítások révén teljes mértékben optimalizálni tudják a hirdetését. Ezáltal elkerülheti, hogy (1) drágán jusson a kulcsszavakhoz, (2) hirdetése rosszabb pozíciót szerezzen meg, vagy (3) a hirdetése egyáltalán ne kerüljön a keresési felületre.

A szöveges mellett képi- és videóhirdetéseket is megjeleníthetünk az AdWordsben. A haladó szintű beállítások esetében pedig számos egyedi, akár felhasználóként különböző hirdetés tartalmat tudunk megjeleníteni a dinamikus remarketing lehetőségnek köszönhetően.

Az AdWords kampány ára egyrészt a saját kampányunk és érkezési oldalunk minőségétől és profizmusától függ, másrészt a piaci verseny erősségétől. Minél nehezebb piacon versenyzünk, annál fontosabb, hogy profi módon, a maximális teljesítményre törekedve állítsuk be a kampányt. Fontos tudni, hogy minden esetben pontosan kontrollálhatjuk a költségeinket, megadhatjuk a maximális büdzsét, amit egy nap szeretnék elkölteni, illetve azt a maximális összeget is, amelyet egy kattintásért hajlandóak vagyunk kifizetni.

Mindenképp tájékozódjon a döntés előtt, és próbálja meg legalább az alapvető információkat megszerezni egy konzultáció vagy tréning, esetleg önálló képzés keretében, hogy elkerülje a meglepetéseket. A Google partneri minősítés az alapvető elvárás a profi ügynökséggel szemben. Emellett nagyon fontos, hogy megbízható referenciákat tudjanak felmutatni és érthetően, részletesen el tudják mondani, mit miért javasolnak, valamint rendszeres és hiteles információkat nyújtsanak számunkra a kampányok teljesítményéről. A jó ügynökséget érdeklik az üzleti céljaink, emellett őszinte, proaktív, teljeskörű tanácsadást nyújt a megfelelő érkezési oldal és mérések tekintetében is. Természetesen az sem árt, ha rendelkezik tapasztalattal az iparágunkban.

A keresőoptimalizálás (SEO) és az AdWords nem helyettesíti, sokkal inkább kiegészíti egymást. Az AdWords egy jóval rugalmasabb, gyorsan bevethető és teljeskörűen kontrollálható megoldást kínál, viszont csak addig működik, amíg futtatjuk a kampányokat. A keresőoptimalizálás egy hosszabb távú megoldás, amelyre minden esetben érdemes erőforrást fordítani, mert hosszú távon óriási ingyenes forgalmat és hitelességet nyerhetünk vele. A két stratégia együttes alkalmazása és összehangolása biztosítja a maximális megtérülést minden esetben.

Ez többszáz faktortól függ, de a legfontosabb, hogy mennyire hangoljuk össze a teljes üzleti stratégiánkkal, illetve milyen minőségben végezzük el a kampány felállítását, menedzsmentjét, és mennyire alkalmazzuk a finomhangolás során az adatokat az eredmények növeléséhez. Amennyiben a kampány érkezési oldalai nem felhasználóbarátok és/vagy nem tudjuk megfelelően mérni az eredményeket, még a legprofibb AdWords beállítás is gyenge hatékonysággal tud működni.

Egy AdWords kampány sem ér el jó eredményeket a megfelelően optimalizált weboldal nélkül. Válassza komplex csomagunkat, hogy új weboldallal még jobb eredményeket érhessen el!

Egyedi marketing tanácsadás

Több mint 13 éves szakmai tapasztalatunknak köszönhetően ismerjük a marketing szakma minden területét, bármilyen egyedi marketing probléma megoldásában segítséget nyújtunk.

Tovább

AdWords tréning

Az AdWords tréning során használható tudást adunk át az AdWords szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.

Tovább

Kulcsszókutatás

A hatékony kampányok alapja a megfelelő célzás, amelyhez a kulcsszavak elengedhetetlenek. A kutatás során feltérképezzük az adott iparág legnépszerűbb kulcsszavait, hogy a várt sikerek ne maradjanak el.

Tovább

Kulcsszavak a Google AdWordsben

A kulcsszavak azok a szavak, vagy kifejezések amelyeket azért használunk, hogy segítségükkel a termékünk, vagy szolgáltatásunk a felhasználók keresései után a lehető legtöbb találattal párosuljon...

Tovább

AdWords fizetési rendszere

AdWords fiókját érvényes email címmel és jelszóval hozhatja létre. Az Önnek megfelelő számlázás érdekében az alábbi három beállítást kell elvégezni: megfelelő pénznem megválasztása, számlázási adatok megadása...

Tovább

Quality Score - Az AdWords minőségi pontszáma

A Google AdWords kampány egyik fontos mutatója a minőségi pontszám, a Quality score, amelyet az AdWords rendszer minden egyes kulcsszóhoz dinamikusan hozzárendel. Az 1-10 pontszámig terjedő skála...

Tovább

10 tipp AdWords kampányának optimalizálásához

A minőségi mutató és a hirdetésrelevancia javítása kulcsfontosságú, csakúgy, mint a kampányok megfelelő szegmentálása és a hirdetésbővítmények használata. Pro tippjeink kampányainak optimalizálásához.

Tovább

15 tipikus AdWords kampányhiba

A konverziómérés hiánya, a büdzsé nem megfelelő felosztása, a kampánycélzások hiányosságai, a nem megfelelő cpc licitek és még számos más tényező is korlátozhatja kampányaink teljesítményét.

Tovább

Mi kell egy sikeres AdWords kampányhoz?

Mi az AdWords ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az AdWords nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.

Tovább