Facebook kampányok
kezelése

Profi PPC ügynökségként fizetett Google Ads és fizetett Facebook megjelenéseket egyaránt megtervezünk, kialakítunk és kezelünk, hogy az Ön valamennyi kampánya egymást támogatva segítse elérni a kitűzött célokat. Szakszerű méréseket, kampányokat állítunk fel, követjük az eredményeket, fejlesztési javaslatokat teszünk és az eredményekről beszámolunk Önnek.

A hatékony Google Ads és a hatékony Facebook hirdetések nagyon speciális szaktudást igényelnek, melyet a WebMa egy kézből nyújt Önnek.

Facebook kampányok kezelése
  • A Facebook hirdetéseket olyan esetben javasoljuk, ha a marketing stratégiában meghatározott célokat és célcsoportokat legoptimálisabban a Facebook által kínált speciális célzások használatával érhetjük el.
  • Teljesen más célzási és elérési lehetőségeket kínál, mint a Google Ads hirdetések, ezért mérlegelni kell, hogy az adott üzleti cél eléréséhez a Google Ads vagy Facebook hirdetések javasoltak.
  • A Facebook hirdetés csodafegyver lehet, de csak akkor, ha profi módon használjuk a kínált célzásokat, kampánytípusokat, az eredményeket pedig szakszerűen és pontosan mérjük, elemezzük.
  • Nagy különbség van az alap- és a professzionális szintű kampány- és fiókkezelés hatékonysága, valamint az általuk elérhető eredmények között. A nem optimális kampánybeállítások miatt jelentős plusz költséget halmozhatunk fel, valamint drágábban érhetjük el ugyanazokat az eredményeket, mint profi kampánykezeléssel.

A Facebook hirdetők számára elérhető hirdetésformátumok tárháza folyamatosan változik, új formátumok jelennek meg, míg más formátumok megszűnnek. A teljesség igénye nélkül például futtathatunk ún. egyképes hirdetést, szöveges hirdetést, videohirdetést, poszt hirdetést, oldalkedvelés hirdetést, de létrehozhatunk ún. érdeklődőkeresési hirdetést vagy “vásznat” is.

  • Az, hogy pontosan mennyit fizetünk egy weboldal kattintásért vagy weboldalon történt vásárlásért, több dolog függvénye. Befolyásolja a napi hirdetési büdzsénk, hogy hányan szeretnének hozzánk hasonlóan és egyidejűleg az adott célcsoportnak hirdetést megjeleníteni (licithelyzet), valamint a célzás minősége, valamint a hirdetés relevanciája is.
  • Fontos, hogy a megfelelő célzásnak, hirdetéstartalomnak és licitstratégiának a pénztárcánk szempontjából is óriási jelentősége van, ezért is fontos, hogy szakemberre bízzuk a kampányok kezelését.

Fontos tudni, hogy a Facebook oldal kezelése (organikus megjelenések) és a Facebook hirdetések kezelése (fizetett megjelenések) két merőben eltérő szakmai kompetenciát jelent. A PPC (pay-per-click) kampányok egy nagyon speciális terület, a Google Ads és a fizetett Facebook hirdetések optimális esetben kiegészítik és támogatják egymást, ezért a PPC kampányaik kezelését érdemes ilyen területen szakértő ügynökségre bízni és integráltan kezelni.

A Facebook kampányaink sikeressége számos faktor függvénye. A legelső, hogy helyesen határozzuk-e meg marketing céljainkat, tisztában vagyunk-e a piacunkkal (Megbízó által szállítandó információk), utána pedig, hogy a megfelelő célhoz a megfelelő eszközt, kampány- és hirdetésítpust választjuk-e ki, hogy a mérések és eredmények elemzése pontos, szakszerű és helyes-e, valamint hogy a kampányainkat a megfelelő gondossággal és mély szaktudás birtokában, a legoptimálisabb struktúrában állítják-e fel és kezelik-e a későbbiekben.

Ha szeretne valóban profi és eredményes Facebook kampányokat, ne habozzon, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Ismerje meg kapcsolódó szolgáltatásainkat!

Facebook hirdetési fiók audit

Ha Ön már használ Facebook hirdetéseket, de nem hozzák a várt eredményt, egyszeri audit szolgáltatásunk keretében részletes javaslatokat adunk a teljesítmény javításához.

Tovább

Google Ads kampánymenedzsment

Ismerje meg Google Ads kampány szolgáltatásinkat! Kisvállalatoktól a nagyvállalati multi-cégekig számos iparágban bizonyítottunk már. Tegyen próbára minket!

Tovább

Stratégiai online marketing tanácsadás

Az online marketing egy hihetetlenül gyorsan fejlődő, óriási terület, amelyben hatványozottan igaz, hogy az információ hatalom. Az Google Ads, az Analytics, a közösségi média, a tartalom marketing mind csak egy-egy szelete ennek az óriási univerzumnak…

Tovább

A 8 legmenőbb Facebook hirdetési funkció

A Facebook hirdetési rendszere folyamatosan fejlődik, változik, újabb és újabb újdonságok jelennek meg. Cikkünkben bemutatjuk a szerintünk legmenőbb funkciókat, ha Facebook-on szeretnénk hirdetni.

Tovább

Retargeting / Remarketing a Google Ads-ben és Facebook-on

Mind Google Ads-ben, mind pedig Facebookon lehetőségünk van újra megcélozni hirdetéseinkkel azokat az embereket, akik már valamilyen szinten elköteleződtek a vállalkozásunk iránt (pl. jártak a weboldalon).

Tovább

Hirdetéscélzási lehetőségek Facebook-on

Pár évvel ezelőtt még igazán egyszerű és fapados volt a Facebook hirdetési rendszere, mára már azonban a Facebook rendszerén belül is rengeteg lehetőség kínálkozik. Ezeket összefoglaltuk cikkünkben.

Tovább

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár