Facebook hirdetési fiók audit

Profi PPC ügynökségként egy meglévő Facebook hirdetési fiók (és természetesen a benne lévő kampányok) auditját is elvégezzük. Erre akkor lehet szükség, ha a Megbízó vagy külső partner - nem a WebMa - által kezelt kampányok nem hozzák a várt eredményt, és igény merül fel annak feltérképezésére, hogy ennek mi lehet az oka. Az audit keretében megvizsgáljuk például a Facebook hirdetési fiók és a kampányok beállításait, kidolgozottságát, az alkalmazott célzásokat, eszközválasztást és javaslatokat adunk a teljesítmény javítására.

Megbízóként tiszta képet kaphat róla, hogy aki a kampányait és a hirdetési fiókját kezeli, ő lelkes amatőr csupán, akinek még van tanulnivalója, vagy profi szakember, aki rendelkezik a megfelelő hozzáértéssel ahhoz, hogy sikerre vigye kampányait és az audit anyaga alapján javítani tudja a feltárt hiányosságokat annak érdekében, hogy Facebook kampányai hozzák az elvárt eredményeket.

Facebook hirdetési fiók audit
  • Ha Facebook kampányai nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket
  • Meglévő hirdetési fiókját szeretné átvilágítani
  • Új kampányokat tervez, de még nem tudja, mit kellene másképp csinálnia, mint jelenleg
  • Nem érti, hogy Facebook hirdetései miért nem hoznak eredményt
  • Szeretné tudni, mik a javasolt best practice-ek
  • Házon belül kezelik a kampányokat, és kíváncsi rá, mit kellene másként csinálni
  • Nem megfelelő célzások, célcsoportok
  • Hiányos mérési beállítások, konverziómérés hiánya
  • Nem használják a Facebook-on elérhető speciális célközönségeket
  • Nem elég átgondolt hirdetési célzások
  • Nem megfelelő hirdetésformátum
  • Alacsony minőségű kreatívok
  • A stratégiai célkitűzésekkel nem kompatibilis kampányok
  • Nem megfelelő kampánystruktúra
  • Részletes listát a feltárt kampány hiányosságokról
  • Részletes listát a mérési hiányosságokról
  • Célzási, hirdetésformátum hiányosságok részletezését
  • Konkrét javaslatokat a javításhoz, fejlesztéshez

A Facebook hirdetések kezeléséhez “mindenki ért”. Nagy különbség van azonban abban, hogy valaki autodidakta módon alapszinten kiműveli magát és a profi szaktudás között. Megbízóként kiszolgáltatottak vagyunk egy számunkra ismeretlen területen, ezért fontos, hogy az auditnak köszönhetően Megbízóként is képbe kerülhetünk az alapvető kampánykövetelményekkel és elvárásokkal kapcsolatban, és ezt a későbbiekben számon kérhessük a belsős kollégán vagy a külső szolgáltatón.

A hirdetési fiók komplexitásától függően a Facebook kampányaudit díja 60.000 Ft+áfa díjtól 150.000 Ft+áfa összegig terjed (utóbbi összeg komplex ecommerce Facebook hirdetési fiókok esetén értendő). Kérje személyre szabott árajánlatunkat!

Ha szeretne tiszta képet kapni arról, hogy kihasználja-e valamennyi, a Facebook hirdetésekben rejlő lehetőséget, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Ismerje meg kapcsolódó szolgáltatásainkat!

Facebook kampányok kezelése

Ha az Ön üzleti céljainak elérésére a Facebook hirdetések javasoltak, a WebMa csapata segít a kampányok kezelésében.

Tovább

Google Ads kampány audit

Ha Google Ads hirdetései nem hozzák a várt eredményt, kampányaudit szolgáltatásunk keretében részletesen elemezzük a kampányokat és javaslatokat adunk a fejlesztésre.

Tovább

Weboldal SEO auditja

Ha weboldala nem generál elegendő keresőkből érkező forgalmat, seo audit szolgáltatásunk keretében részletes javítási javaslatokat adunk.

Tovább

A 8 legmenőbb Facebook hirdetési funkció

A Facebook hirdetési rendszere folyamatosan fejlődik, változik, újabb és újabb újdonságok jelennek meg. Cikkünkben bemutatjuk a szerintünk legmenőbb funkciókat, ha Facebook-on szeretnénk hirdetni.

Tovább

Facebook hirdetések - a leggyakoribb tévhitek

A Facebook hirdetésekkel kapcsolatban is számos tévhit kering az interneten, melyek félrevezetik a potenciális vagy aktuális hirdetőket. Ezeket összegyűjtöttük és megcáfoltuk!

Tovább

Facebook hirdetések - hogyan kezeljük profin?

Sokan megfoghatóbbnak találják a Facebook hirdetéseket, ezért úgy döntenek, hogy maguk kezelik azokat. Cikkünkben összefoglaltunk pár alapelvet, amit mindenkinek érdemes tudni a Facebook hirdetéssel kapcsolatban.

Tovább

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár