Miért bízzuk szakértőre az AdWords kampányt?

Az AdWords kampány akkor lesz nyereséges, ha megfelelő számú, valós érdeklődőt tudunk a weboldalunkra érkeztetni, ahol aztán hatékonyan meg tudjuk szólítani őket és rávenni arra, hogy végrehajtsák az általunk kitűzött üzleti célt (pl. webshopban vásárlás, ajánlatkérés, időpont egyeztetés, esetleg hírlevél feliratkozás, stb.).

“Olcsó” és profi ügynökségek között gyakori különbség, hogy amíg előbbiek az AdWords hirdetésekből származó látogatókat (ergo a hirdetésre történő kattintásokat), valamint a kattintási költséget helyezik előtérbe, addig utóbbiak a forgalomból származó bevételt és a hirdetési költség megtérülését - még ha ez a költség magasabb is, mint előbbi esetben.

Bár nem mindegy, hogy egy látogatót 20 Ft vagy 50 Ft-ért hozunk az oldalra, az sokkal inkább számít, hogy 100 ilyen látogatóból 1, 2, 5, vagy netán 0 vásárlóm lesz. Ez az arány (konverziós arány) pedig azon múlik, hogy milyen minőségű a kampány és a weboldal, valamint tudjuk-e pontosan mérni és elemezni a teljesítményt. Ha kritikus hibát vétünk, nagyon könnyen bukás lehet a vége, és drága tanulópénzt fizethetünk a tájékozatlanságunkért.

Mit nyerhetünk a szakértővel?

A Google AdWords hirdetési rendszere szakértői tudást igényel. Ha nincsen megfelelően beállítva és rendszeresen kezelve a kampány, akkor a napi büdzsé elveszik, mert bár a látogatók rákattintanak a hirdetésére, de nem sikerül őket konvertálni például a rosszul megválasztott, vagy éppen egy, már nem aktuális érkezési oldal miatt. Amennyiben nem fordít elég figyelmet a felhasználói szokások megismerésére, akkor a beállításokat nem tudja jól elvégezni. Az AdWords-ben jártas szakértők a finombeállítások révén teljes mértékben optimalizálni tudják a hirdetését. Ezáltal elkerülheti, hogy drágán jusson a kulcsszavakhoz, hirdetése rosszabb pozíciót szerezzen meg, vagy a hirdetése egyáltalán ne kerüljön a keresési felületre. A CPC alapú számlázás alapján csak akkor fizetünk, ha az érdeklődő a hirdetésre kattint. A WebMa AdWords szakértői úgy állítják be a hirdetését, hogy az a lehető legmagasabb átkattintási arányt érje el, ezzel növelve az oldalára látogatók számát, és a konverziós rátát.

Google AdWords keresési hirdetések magas átkattintási aránya a szakszerű beállításnak köszönhetően Google AdWords keresési hirdetések magas átkattintási aránya a szakszerű beállításnak köszönhetően

Mit nyújt Önnek a WebMa?

A WebMa a lehetséges problémáknak a tudatában irányítja partnerei hirdetéseit. Széleskörű tudásunkat és tapasztalatunkat nyújtjuk az Ön AdWords hirdetéséhez. Elkészítjük célzott és mérhető hirdetését, segítjük a fizetés legmegfelelőbb kiválasztását. Kihasználhatja az AdWords előnyeit, és ezáltal a legköltséghatékonyabb módon csak azon konkrét érdeklődők után fizet, akik valóban rákattintottak a hirdetésére. Az AdWords hatékonysága magasabb, mint bármely offline hirdetési felületé, mivel kizárólag azok az érdeklődők kerülnek Önnek pénzbe, akik az Ön weboldalának tartalmát böngészve vásárlóivá válhatnak.

A professzionális AdWords kampányoknak köszönhetően nagyon pontosan és költséghatékonyan tudjuk elérni a legrelevánsabb célcsoportot. A folyamatos kampány-optimalizálás pedig biztosítja, hogy az adatok alapján egyre jobban tudjuk fókuszálni a forgalmat a jól teljesítő kampányokra, hirdetéscsoportokra, illetve célzásokra, miközben folyamatosan ki tudjuk zárni a gyengébben teljesítő kampányrészeket. Ezáltal egyre növekvő konverziós aránnyal és javuló megtérüléssel kalkulálhatunk.

Növelje AdWords kampányának sikerességét a WebMával, forduljon AdWords szakértő munkatársunkhoz! Az Ön sikere a WebMa sikere is egyben. A WebMa célja, hogy hosszú távon megtartsa ügyfeleit, hiszen a vevőelégedettség a sikeres szolgáltatás legfontosabb mércéje.

Miért a WebMa?

Mert biztosak vagyunk benne, hogy tudunk segíteni Önnek üzleti céljainak az interneten történő megvalósításában

  • Több látogató helyett több ügyfél
  • Látszat eredmények helyett hosszútávú megoldások
  • Találgatás helyett kutatás és mérés

Mert tudjuk és értjük a keresők működését és az emberek online viselkedését

  • Mert a WebMa-ban pontosan tudjuk, hogy a keresők működése és az emberek online viselkedése sokkal komplexebb annál, mint amit a legtöbb cég propagál: kerülj előre néhány kulcsszóra a keresőben, és a siker garantált!
  • Mert tisztában vagyunk vele, hogy a leghatékonyabb online megoldás kiválasztása csak abban az esetben lehet eredményes, ha alaposan feltérképezzük mind a saját piacunkat, mind a versenytársak helyzetét.
  • Mert ismerjük annyira a játékszabályokat, hogy ne fekete-fehér véleményt alakítsunk ki az optimalizálás vagy PPC témában. Tisztában vagyunk vele, hogy a maximális hatékonyság eléréséhez mindkét eszköz alkalmazása professzionális szinten szükséges.

Mert nem gondoljuk, hogy egy ember mindenhez érhet

  • Mert pontosan tudjuk, hogy a mai kiélezett versenyhelyzetben csak akkor van esélyünk valódi eredményt elérni, ha egy-egy területtel egy hozzáértő szakértő foglalkozik
  • Mert tisztán látjuk, hogy a programozás, az adatok elemzése, a marketing stratégia kialakítása vagy egy AdWords kampány felállítása teljesen más kompetenciát és szakértelmet igényel
  • Mert nálunk minden feladatot olyan kolléga lát el, aki az adott terület specialistája

Mert az egyik legnagyobb tapasztalattal rendelkező cég vagyunk itthon

  • 2005-ben, a hazai piacon elsők között kezdtünk el dedikáltan analitikus keresőmarketinggel foglalkozni
  • 2008-ben tartottuk első közös keresőmarketing konferenciánkat a Google-lal
  • Mert az elmúlt években számos konferencián szerepeltünk előadóként és szervezőként is
  • Mert ezen kívül számos alkalommal szerepeltünk szakértőként a Petőfi, Kossuth Rádió, RTL Klub csatornákon, valamint egyéb kisebb-nagyobb hagyományos médiumok felületein (Napi Gazdaság, Turizmus.com, Computerworld, stb)
  • Rendszeresen előadunk a legnagyobb hazai internetes konferenciákon - Internet Hungary, Evolution, stb.
  • Az AdWords szakmai vezetőnk régiós Google Partner Akadémia tréner

Mert szakmai kompetenciánkat ügyfeleink és partnereink is elismerik

  • Jelenleg a hazai 400 ügynökség közül a top5 kiemelt Google partner ügynökség között vagyunk
  • Másodikként szereztük meg Magyarországon a Google AdWords Professional minősítést
  • Mert elsőként készítettünk itthon AdWords videokampányt, amelyről az esettanulmány a hivatalos Google blogba is felkerült
  • Kollégáink között 5 vizsgázott AdWords és 2 vizsgázott Analytics szakértő dolgozik

Mert olyan technológiai, marketing és elemző kompetenciával és erőforrással rendelkezünk, amely Magyarországon egyedülálló

Mert a technológiai és elemzési szolgáltatásokat nem kizárólag marketingesek, hanem programtervező mérnökök, közgazdászok és fizikusok végzik, akik egy “hagyományos” marketingeshez képest sokkal mélyebb összefüggéseket képesek feltárni az adatelemzési és komplex technológiai feladatok elvégzése során.

Google AdWords

A WebMa az elsők között kezdett el Google AdWords hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.

Tovább

AdWords tréning

Az AdWords tréning során használható tudást adunk át az AdWords szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.

Tovább

Online marketing tanácsadás

Online marketing tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül szakszerű segítséget nyújtunk, online marketing stratégiája kialakításához, legyen szó a rövid-, hosszútávú célok kitűzéséről vagy az alkalmazandó online marketing eszközök meghatározásáról.

Tovább

Profi AdWords kampány

Be tudom-e én is állítani az AdWordsban a hirdetést? Miért érdemes profira bízni? Ahogy mondani szokták, ”az ördög a részletekben lakozik”, ez igaz az AdWordsre is. A hirdetés beállítása egyszerűnek tűnik...

Tovább

Mennyibe kerül az AdWords-zel hirdetni

Egy AdWords kampány ára alapvetően két részből tevődik össze: egyrészt az ügynökségnek/szakértőnek fizetett díjból, aki a kampányt felállítja és kezeli, valamint a hirdetési büdzséből, amit közvetlenül...

Tovább

Milyen egy hatékony Google AdWords hirdetés

Az AdWords kampány akkor lesz nyereséges, ha megfelelő számú, valós érdeklődőt tudunk a weboldalunkra érkeztetni, ahol aztán hatékonyan meg tudjuk szólítani őket és rávenni arra, hogy végrehajtsák...

Tovább

Milyen kérdéseket tegyünk fel a PPC ügynökségünknek?

Nem csak a PPC ügynökségen múlik, hogy sikeres lesz-e az online marketing kampány. Nagyon fontos, hogy ügyfélként megfelelően informáljuk őket és tudjuk, hogy mit kell kérdeznünk tőlük.

Tovább

Mi mindenhez kell értenie egy vállalati online marketingesnek?

A gyorsan és dinamikusan változó online marketing szakterületen nehéz megállapítani, hogy egy új online marketinges kollégának milyen ismeretekkel és kompetenciákkal kell rendelkeznie az adott pozícióhoz.

Tovább

Mennyire gondosan kezeli ügynöksége az Ön AdWords kampányait?

Megbízóként nehéz megítélnünk, hogy az AdWords kampányaink kezelésével megbízott ügynökség az elvárható gondossággal és alapossággal jár-e el, mivel nagyon speciális szaktudást igénylő területről van szó.

Tovább