Google AdWords okostelefonon

Napjainkban az okostelefonok és egyéb mobil és okoseszközök a világ minden részén egyre elterjedtebbek, világszerte az adatforgalom hozzávetőleg felét már mobil és vezeték nélküli eszközök generálják. Ennek a trendnek pedig a hirdetésekre is hatása van. Amellett, hogy az érkezési oldalt is érdemes úgy felépítenünk, hogy okostelefonokon is jól nézzen ki, a hirdetések terén is többmindenre van lehetőségünk. A hívásbővítmény segítségével rögtön a hirdetésről fel tudják keresni az üzletünket. És minthogy a felhasználók jellemzően útközben böngésznek a telefonjukon, így a helybővítmények segítségével azonnal útbaigazítást is tudnak kérni az üzlethelyiségünkhöz.

Az alábbi videók az okostelefonos hirdetések fontosságát és az azokhoz kapcsolódó legjobb, leghatékonyabb módszereket mutatják be.

Az okostelefonokról történő keresések hivatalosan is külön életformává nőtték ki magukat, az utóbbi években - az emberek 80%-a nem hagyja el otthonát okostelefon nélkül, 61%-uk pedig napi szinten végez online keresést a készülékéről. Egy ember ma, átlagosan 15 órát tölt el az okostelefonján böngészve hetente.

Mivel a mobileszközök jelentős szerepet töltenek be az életünkben, egyértelmű, hogy annak a hirdetőnek, aki sikeres szeretne maradni, célszerű élnie a Google AdWords által kínált mobileszközökön történő hirdetés lehetőségeivel.

Ahhoz, hogy kellően lekössük a felhasználók figyelmét és az oldalunkon tartsuk őket, a lehető legjobb benyomást kell keltenünk bennük. Ezt minőségi oldalakkal érhetjük el. A kutatások bebizonyították, hogy a felhasználók 57%-a nem fog ajánlani egy olyan márkát, céget vagy szolgáltatást, amelynek nem megfelelő a mobilos oldala, ráadásul 40% rögtön átvált a konkurencia oldalára. Próbáljuk a legjobb mobilélményt nyújtani felhasználóinknak!

Hirdetésbővítmények alkalmazásával figyelemfelkeltőbbé tehetjük a hirdetésünket. Könnyű őket beállítani, megjelenítésük nem kerül extra költségbe, ráadásul nagyban befolyásolják a keresési hirdetések teljesítményét.

Google AdWords

A WebMa az elsők között kezdett el Google AdWords hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.

Tovább

AdWords tréning

Az AdWords tréning során használható tudást adunk át az AdWords szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.

Tovább

Google Analytics audit

Ha szeretné Analytics adatait hasznos információkká szervezni, azonban nem tudja hogy induljon el, ajánljuk az Analytics audit szolgáltatásunkat, amely segítséget nyújt Analytics fiókja szakszerű használatához.

Tovább

AdWords kampány - Szöveges hirdetés

A szöveges hirdetés alapvetően a Keresési Hálózat jellemző hirdetési formája, azonban a Display Hálózaton is lehetőségünk van képi elemek nélküli, kizárólag szöveget tartalmazó hirdetések megjelenítésére...

Tovább

AdWords kampány - Képhirdetés

A képes hirdetések úgy funkcionálnak, mint a bannerek, de míg a banner esetében a fizetés megjelenések után történik, addig az AdWords képi hirdetéseknél választhatunk, hogy megjelenés után...

Tovább

Adwords kampány - Videohirdetés

A Google AdWords hirdetési rendszerében lehetőségünk van YouTube videóhirdetések létrehozására. Ezen reklámok célja a figyelemfelkeltés és a hatékonyság növelése a videó formátum által nyújtott vizuális...

Tovább

10 tipp AdWords kampányának optimalizálásához

A minőségi mutató és a hirdetésrelevancia javítása kulcsfontosságú, csakúgy, mint a kampányok megfelelő szegmentálása és a hirdetésbővítmények használata. Pro tippjeink kampányainak optimalizálásához.

Tovább

15 tipikus AdWords kampányhiba

A konverziómérés hiánya, a büdzsé nem megfelelő felosztása, a kampánycélzások hiányosságai, a nem megfelelő cpc licitek és még számos más tényező is korlátozhatja kampányaink teljesítményét.

Tovább

Hogyan hirdessünk a Google keresőben?

Az online hirdetésekre gondolva általában rögtön a fizetett keresőhirdetések jutnak eszünkbe, amelyek a Google organikus találati listája felett, “hirdetés” megjelöléssel jelennek meg. Hogyan használjuk okosan?

Tovább