- Google Ads kampány kezdőknek
- Hatékony Google Ads kampány
- Google Ads hirdetés
- Google Ads hirdetés célzási lehetőségek
- Google Ads árak
- Google Ads kampány a gyakorlatban
- Google mobil hirdetési megoldások
- Google Analytics kezdőknek
- Google Analytics haladóknak
- Google Data Studio
- FAQ
- Keresőoptimalizálás - SEO
- Tudásbázis archívum
Webmarketing > Online marketing oktatóanyagok > Google Ads kampány a gyakorlatban > Hirdetések ütemezése
Hirdetések ütemezése, ajánlatkorrekciók
A kampány sikerének érdekében, fontos hogy a hirdetéseket akkor jelenítsük meg, amikor a potenciális ügyfeleink a témával kapcsolatos keresést végeznek. Az Google Ads esetében lehetőség van arra, hogy a hirdetéseket csak bizonyos napokon és idő intervallumokban jelenítse meg, például munka időben, amikor foglalkozni tud a beérkező megrendelésekkel, az ügyfelek kérdéseivel valamint lehetőség van különböző ajánlatkorrekciók beállítására, amelyek segítségével költségeinket optimalizálhatjuk.
Hirdetésütemezés
A hirdetésütemezés a következőkre hasznosítható:
- Megadhatja azokat az órákat és a hét azon napjait, amikor szeretné megjeleníteni a hirdetését.
- Beállíthat ajánlatkorrekciókat, hogy gyakrabban vagy ritkábban jelenjenek meg a hirdetései aszerint, hogy hol, mikor és hogyan keresnek rá. Egy kattintás például értékesebb lehet, ha okostelefonról jön egy bizonyos napszakban vagy egy konkrét földrajzi helyről.
A kampányok alapértelmezett beállítása a “Hirdetések megjelenítése minden napon és órában”. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a kulcsszavaira keres valaki, a hirdetések minden naptári napon, minden órában jogosultak a megjelenésre.
A Google Ads hirdetés ütemezés beállításai
A Google Ads hirdetés ütemezési funkciójával az igényeknek megfelelően futtathatja kampányait.
Példa
Tegyük fel, hogy van egy vállalkozása, amely női ruhák értékesítésével foglalkozik. Észrevette, hogy hirdetéseire leggyakrabban munkaidő után este 19:00 - 21:00 kattintanak a legtöbben, és ekkor érkezik a legtöbb megrendelés is. Ebben az esetben érdemes lehet beállítani, hogy hirdetései kizárólag 19:00 - 21:00 között jelenjenek meg, mert ezzel elkerülheti a felesleges kattintásokat, ezáltal a többlet költségeket.
Hirdetésütemezési ajánlatkorrekció beállítása
Az ajánlatok korrigálására többféle módszer áll rendelkezésre, hogy mindenki megtalálja az üzleti céljainak megfelelőt. Az ajánlatkorrekciók esetben a kattintásonkénti költség változhat, de a teljes napi költség keret nem módosul.
Az ajánlatkorrekció típusai:
- Eszköz
- Hely
- Hirdetésütemezés
- Legnépszerűbb tartalom
- Célzási módszerek
- A keresési hirdetésekhez használt remarketinglisták
Profi Google- vagy Facebook hirdetésekre van szüksége? Keressen minket bizalommal!
Google Ads
A WebMa az elsők között kezdett el Google Ads hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.
TovábbGoogle Ads tréning
Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.
TovábbGoogle Analytics audit
Ha szeretné Analytics adatait hasznos információkká szervezni, azonban nem tudja hogy induljon el, ajánljuk az Analytics audit szolgáltatásunkat, amely segítséget nyújt Analytics fiókja szakszerű használatához.
TovábbGoogle Ads kampány - Szöveges hirdetés
A szöveges hirdetés alapvetően a Keresési Hálózat jellemző hirdetési formája, azonban a Display Hálózaton is lehetőségünk van képi elemek nélküli, kizárólag szöveget tartalmazó hirdetések megjelenítésére...
TovábbGoogle Ads kampány - Képhirdetés
A képes hirdetések úgy funkcionálnak, mint a bannerek, de míg a banner esetében a fizetés megjelenések után történik, addig a Google Ads képi hirdetéseknél választhatunk, hogy megjelenés után...
TovábbGoogle Ads kampány - Videohirdetés
A Google Ads hirdetési rendszerében lehetőségünk van YouTube videóhirdetések létrehozására. Ezen reklámok célja a figyelemfelkeltés és a hatékonyság növelése a videó formátum által nyújtott vizuális...
Tovább10 tipp Google Ads kampányának optimalizálásához
A minőségi mutató és a hirdetésrelevancia javítása kulcsfontosságú, csakúgy, mint a kampányok megfelelő szegmentálása és a hirdetésbővítmények használata. Pro tippjeink kampányainak optimalizálásához.
Tovább15 tipikus Google Ads kampányhiba
A konverziómérés hiánya, a büdzsé nem megfelelő felosztása, a kampánycélzások hiányosságai, a nem megfelelő cpc licitek és még számos más tényező is korlátozhatja kampányaink teljesítményét.
TovábbHogyan hirdessünk a Google keresőben?
Az online hirdetésekre gondolva általában rögtön a fizetett keresőhirdetések jutnak eszünkbe, amelyek a Google organikus találati listája felett, “hirdetés” megjelöléssel jelennek meg. Hogyan használjuk okosan?
Tovább