Google AdWords hirdetés célzási lehetőségek

Google AdWords

A WebMa az elsők között kezdett el Google AdWords hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.

Tovább

AdWords tréning

Az AdWords tréning során használható tudást adunk át az AdWords szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.

Tovább

Facebook hirdetések

Ahhoz, hogy Facebook hirdetési kampányaink hozzák a várt eredményt, az üzleti célunknak megfelelő hirdetésformátumot, célzást, mérést kell alkalmaznunk. Ebben nyújtunk szakértő segítséget.

Tovább

AdWords kampány beállítások

Sajnos, sok esetben az AdWords kampányok azért nem sikeresek, mert sem a kampányok megtervezése és sem a kampánybeállítások nem szakszerűen történtek. A profin beállított AdWords kampányok...

Tovább

Hogyan lehet célozni a Google AdWords hirdetést

A keresőben jellemzően azt tudjuk megadni, hogy milyen keresési kifejezés begépelésekor jelenjen meg egy hirdetésünk. Természetesen itt is számos finom beállításra van lehetőség - pontosan mit írjanak be...

Tovább

AdWords kampány mutatók

A Google AdWords akkor számol megjelenítést (impression), ha a hirdetés megjelenik a Google hirdetési hálózatain, például a Google.com-on vagy más megjelenítői webhelyen és alkalmazásokban...

Tovább

10 tipp AdWords kampányának optimalizálásához

A minőségi mutató és a hirdetésrelevancia javítása kulcsfontosságú, csakúgy, mint a kampányok megfelelő szegmentálása és a hirdetésbővítmények használata. Pro tippjeink kampányainak optimalizálásához.

Tovább

15 tipikus AdWords kampányhiba

A konverziómérés hiánya, a büdzsé nem megfelelő felosztása, a kampánycélzások hiányosságai, a nem megfelelő cpc licitek és még számos más tényező is korlátozhatja kampányaink teljesítményét.

Tovább

Mi kell egy sikeres AdWords kampányhoz?

Mi az AdWords ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az AdWords nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.

Tovább