AdWords fizetési rendszere

AdWords fiókját érvényes email címmel és jelszóval hozhatja létre. Az Önnek megfelelő számlázás érdekében az alábbi három beállítást kell elvégezni:

  • megfelelő pénznem megválasztása
  • számlázási adatok megadása
  • számlázási típus kiválasztása

A fiók létrehozásakor ügyelni kell arra, hogy milyen pénznemet választunk, mert ezt a későbbiekben nincs lehetőség változtatni. Érdemes olyan pénznemet megadni, amilyenben a vállalkozás vezeti a könyvelését, hogy elkerüljük a pénznemek átváltását.

A számlázási adatok megadásánál kötelező megadni a vállalkozás nevét és címét, a kapcsolattartó nevét, valamint az elsődleges kapcsolattartó adatait. Továbbá lehetőség van az adószám megadására. Itt fontos figyelni arra, hogy az adatokat megfelelően adja meg, hiszen ezen adatok fognak szerepelni a számlán is.

Ezek után ki kell választani a fizetés módját, mely szorosan kapcsolódik a kétféle számlázási típushoz. A fizetés módja lehet kézi befizetés, vagy automatikus befizetés.

Számlázási adatok megadása AdWordsben Számlázási adatok megadása AdWordsben

Kézi befizetés esetén kártyáról (debit vagy credit) utalással vagy banki átutalással egy bizonyos összeget előre el kell utalni az AdWords egyenlegre. Ebben az esetben a hirdetések csak akkor fognak futni, ha rendelkezik érvényes, feltöltött egyenleggel. Ezt a módszert prepay paymentnek is nevezik.

Kézi befizetés az AdWordsben Kézi befizetés az AdWordsben

 

Az automatikus befizetés estén a fizetés utólagosan történik, tehát csak a már megtörtént kattintások után fizeti meg az összeget. A terhelés vagy az előző terhelés után 30 nappal történik meg, vagy pedig az Ön által beállított kifizetési küszöb elérésekor (ha hamarabb bekövetkezik). Az automatikus befizetés esetben csak bankkártyás fizetésre van mód, tehát mindig figyelni kell rá, hogy a bankkártyán mindig legyen a kifizetési küszöbnek megfelelő összeg, mivel ha a terhelés sikertelen, a hirdetések azonnal leállnak és letiltja a fizetési módot is. Ezért javasolt másodlagos fizetési mód beállítása, melyet csak akkor használ az AdWords, ha az elsődleges fizetési módnál sikertelen volt a fizetés.

A Google AdWords fizetési rendszerének bemutatása

A Google AdWords fizetési rendszerének bemutatása.

Automatikus befizetés az AdWordben Automatikus befizetés az AdWordben

A két fizetési típus között nem lehet időközben váltani, az egyes típusok módozatai között viszont igen.

Google AdWords

A WebMa az elsők között kezdett el Google AdWords hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.

Tovább

AdWords tréning

Az AdWords tréning során használható tudást adunk át az AdWords szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.

Tovább

Facebook hirdetések

Ahhoz, hogy Facebook hirdetési kampányaink hozzák a várt eredményt, az üzleti célunknak megfelelő hirdetésformátumot, célzást, mérést kell alkalmaznunk. Ebben nyújtunk szakértő segítséget.

Tovább

Mennyibe kerül egy kattintás a Google AdWords-ben

A kattintási költség határozza meg, hogy az AdWords-ben mennyit kell fizetnünk, ha valaki rákattintott a hirdetésünkre. Ez a szám leegyszerűsítve a hirdetésekért fizetett összeg elosztva a kattintások...

Tovább

Mennyibe kerül az AdWords-zel hirdetni

Egy AdWords kampány ára alapvetően két részből tevődik össze: egyrészt az ügynökségnek/szakértőnek fizetett díjból, aki a kampányt felállítja és kezeli, valamint a hirdetési büdzséből, amit közvetlenül...

Tovább

Hogyan működik a Google AdWords licitrendszere

Alapvetően az AdWords rendszerben a hirdetéseinkért kattintásonként kell fizetni, maguk a hirdetések pedig egy “árverés” alapján kerülnek megjelenítésre. Ebben az “árverésben” minden hirdető egy…

Tovább

10 tipp AdWords kampányának optimalizálásához

A minőségi mutató és a hirdetésrelevancia javítása kulcsfontosságú, csakúgy, mint a kampányok megfelelő szegmentálása és a hirdetésbővítmények használata. Pro tippjeink kampányainak optimalizálásához.

Tovább

15 tipikus AdWords kampányhiba

A konverziómérés hiánya, a büdzsé nem megfelelő felosztása, a kampánycélzások hiányosságai, a nem megfelelő cpc licitek és még számos más tényező is korlátozhatja kampányaink teljesítményét.

Tovább

Hogyan hirdessünk a Google keresőben?

Az online hirdetésekre gondolva általában rögtön a fizetett keresőhirdetések jutnak eszünkbe, amelyek a Google organikus találati listája felett, “hirdetés” megjelöléssel jelennek meg. Hogyan használjuk okosan?

Tovább