- Google Ads kampány kezdőknek
- Hatékony Google Ads kampány
- Google Ads hirdetés
- Google Ads hirdetés célzási lehetőségek
- Google Ads árak
- Google Ads kampány a gyakorlatban
- Google mobil hirdetési megoldások
- Google Analytics kezdőknek
- Google Analytics haladóknak
- Google Data Studio
- FAQ
- Keresőoptimalizálás - SEO
- Tudásbázis archívum
Webmarketing > Online marketing oktatóanyagok > Google > Google helyek - Helyi keresés
Google Cégem (Google My Business) - Helyi keresés
Mire jó?
A Google Cégem szolgáltatás a Google Térkép (Google Maps) használatával vehető igénybe. Ha regisztrálta cégét, akkor pillanatok alatt megtalálhatóvá válik annak pontos elérhetősége a Google Térképen.
A Google Cégem alkalmazás hasonló de nem ugyanaz, mint a fizetett hivatkozás helybővítménye. Az utóbbinak köze van az Google Ads hirdetési rendszerhez, melyben Ön tudja beállítani, hogy fizetett hirdetései mellett megjelenjen a Google Térkép is mint kiegészítő link, ami a Google Cégem szolgáltatásnál az organikus találatoknál listázódik.
A regisztráció lépései:
- Írja be a keresőbe ezt: https://www.google.com/helyek. Ha még nem rendelkezik Gmail fiókkal, akkor regisztráljon ugyanezen az oldalon.
- Töltse ki a megfelelő mezőket cégének megbízható alapadatataival. Majd postán keresztül küldenek egy levelező lapot, mely tartalmazza a kódot, mely szükséges a regisztráció érvényesítéséhez. A lap megérkezése után a kódot meg kell adni a Google Cégem oldalon, és így válik teljessé a hely regisztrálása.
- Körülbelül egy napnak kell eltelnie, hogy vállalkozása láthatóvá váljék a Google Térképen.
Miért érdemes használnia?
A Google ingyenes szolgáltatása egyszerű és praktikus. A Google Cégembe történő regisztrációjával több célt is elérhet egyszerre:
- A Google Térképen megtalálható vállalkozása pontos címe
- A Google keresés találatai között térképpel és adatokkal (cégnév, hely, nyitvatartás, értékelések, vélemények) együtt jelenhet meg vállalkozása
- Az Google Ads hirdetési rendszerben lehetősége lesz a hirdetéshez hely bővítményt hozzáadni
- Az így létrehozott profilján láthatja, hogy cége adatait hányan és milyen keresési kifejezésekre tekintették meg egy adott időszakban.
Google Ads
A WebMa az elsők között kezdett el Google Ads hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.
TovábbGoogle Ads tréning
Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.
TovábbOnline marketing tanácsadás
Online marketing tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül szakszerű segítséget nyújtunk, online marketing stratégiája kialakításához, legyen szó a rövid-, és hosszútávú célok kitűzéséről vagy az alkalmazandó online marketing eszközök meghatározásáról.
TovábbGoogle Ads kampány - Szöveges hirdetés
A szöveges hirdetés alapvetően a Keresési Hálózat jellemző hirdetési formája, azonban a Display Hálózaton is lehetőségünk van képi elemek nélküli, kizárólag szöveget tartalmazó hirdetések megjelenítésére...
TovábbGoogle Ads kampány - Képhirdetés
A képes hirdetések úgy funkcionálnak, mint a bannerek, de míg a banner esetében a fizetés megjelenések után történik, addig a Google Ads képi hirdetéseknél választhatunk, hogy megjelenés után...
TovábbGoogle Ads kampány - Videohirdetés
A Google Ads hirdetési rendszerében lehetőségünk van YouTube videóhirdetések létrehozására. Ezen reklámok célja a figyelemfelkeltés és a hatékonyság növelése a videó formátum által nyújtott vizuális...
TovábbAz Ön cége már rajta van a Google Térképen?
A korábbi időkhöz hasonlóan a potenciális vásárlóinknak ma is iránymutatásra van szükségük, hogy eltaláljanak az Ön fizikai üzletébe, ezt pedig a modern korban leggyakrabban a Google Térkép segítségével teszik meg.
TovábbMilyen hozzáféréseket kell kapnunk az online ügynökségünktől?
Már az online ügynökséggel történő szerződéskötéskor gondoljunk előre arra, hogy a számunkra létrehozott fiókokhoz hozzáférést kapjunk, illetve hogy a szerződés megszűnésekor a fiókok hozzánk kerüljenek.
TovábbA felhasználói szándék fontos a keresőkampányokban
Ha a felhasználó szándéka szerint csoportosítjuk kampányunk kulcsszavait, akkor válik lehetővé az, hogy a vásárlási folyamat minden lépésében a potenciális vásárlók szeme elé kerüljünk.
Tovább