Profi Google Ads kampány

Be tudom-e én is állítani a Google Adsban a hirdetést? Miért érdemes profira bízni?

Ahogy mondani szokták, ”az ördög a részletekben lakozik”, ez igaz a Google Adsre is.

A hirdetés beállítása egyszerűnek tűnik, ennek ellenére nagyon könnyű elrontani. A sikeres kampányhoz elengedhetetlen egy több mint 100 oldalas angol nyelvű tájékoztató ismerete. Nekünk van tapasztalatunk abban, hogyan lehet minél alacsonyabb áron megszerezni a kulcsszavakat, és a folyamatos analízis során hamar kiszűrjük, hogy melyik kulcsszóval nem érdemes tovább foglalkozni. Tudjuk, hogy hogyan lehet optimális hirdetés szövegeket írni, és hogy hogyan kell felépíteni a kampányokat ahhoz, hogy sikeresek legyenek. Tapasztalatunk van abban, hogy mely optimalizálási eljárások működnek és hogy hogyan lehet megszerezni az optimalizáláshoz szükséges információkat. Továbbá fontos szempont, hogy egy sikeres Google Ads-kampányhoz nem elegendő optimálisan beállítani a hirdetéseket, hanem folyamatosan monitorozni kell az eredményeket, és ha szükséges, be kell avatkozni, módosítani kell a beállításokon.

Profi Google- vagy Facebook hirdetésekre van szüksége? Keressen minket bizalommal!

Stratégiai tanácsadás

Amennyiben átfogó, a vállalat egész online marketing stratégiáját érintő változtatásokban gondolkodik, érdemes igénybe venni stratégiai tanácsadás szolgáltatásunkat.

Tovább

Döntéshozó alapozó tréning

A napi szintű döntéshozatal elengedhetetlen a cégek életében, legyen szó bármilyen vállalkozásról. Döntéshozó alapozói tréningünk, a döntésekért felelős vezetőknek szól, akik szeretnének új módszereket elsajátítani.

Tovább

Piac és versenytárs elemzés

A piac és versenytárs elemzés szolgáltatásunk keretein belül, segítséget nyújtunk ügyfeleinknek a célpiac feltérképezésében, az aktuális trendek meghatározásában valamint a versenytársak azonosításában és elemzésében.

Tovább

Google Ads kampány beállítások

Sajnos sok esetben a Google Ads kampányok azért nem sikeresek, mert sem a kampányok megtervezése és sem a kampánybeállítások nem szakszerűen történtek. A profin beállított Google Ads kampányok...

Tovább

Hogyan lehet célozni a Google Ads hirdetést

A keresőben jellemzően azt tudjuk megadni, hogy milyen keresési kifejezés begépelésekor jelenjen meg egy hirdetésünk. Természetesen itt is számos finom beállításra van lehetőség - pontosan mit írjanak be...

Tovább

Google Ads kampány mutatók

Az Google Ads akkor számol megjelenítést (impression), ha a hirdetés megjelenik a Google hirdetési hálózatain, például a Google.com-on vagy más megjelenítői webhelyen és alkalmazásokban...

Tovább

Márkaépítés a Google Display hálózaton

Büdzsécsökkentés vagy értékesítés-visszaesés esetén rögtön előtérbe kerülnek az online hirdetések, mivel ezek jellemzően pontosabban mérhetőek és jobb megtérüléssel is kecsegtetnek, mint az offline hirdetések.

Tovább

Minden, amit a YouTube hirdetésekről tudni érdemes

A YouTube a modern tévé! A korábbi tévéhirdetések modern megfelelője, követve a felhasználói szokások változását és a korábbi lineáris médiafogyasztás multiscreen irányba tolódását. Ismerjük meg!

Tovább

Hogyan tegyük hatékonyabbá gmail hirdetéseinket?

Meglévő ügyféllistánkat megszólíthatjuk gmail hirdetésekkel, amelyek a gmail felületén belül a Közösségi és Promóciók lapon jelennek meg és kattintást követően tekinthetőek meg teljes terjedelmükben.

Tovább

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár