Látogatószám növelés és keresőmarketing

Miért nem elegendő a látogatók számát figyelni az oldalon?

A WebMa célja, hogy Ön minél több ügyfelelet nyerjen keresőoptimalizált honlapján keresztül. Ennek mérése a konverziós rátával történik. Ez egy viszonyítási szám, ahol az ügyféllé konvertált látogatók számát vetjük össze az összes látogatók számával. Tehát a látogatók számának ismerete fontos az konverziós analízis szempontjából.

Láthatjuk, hogy milyen konverziójuk volt a különféle forrásból érkező látogatóknak
Láthatjuk, hogy milyen konverziójuk volt a különféle forrásból érkező látogatóknak

Hiába magas a látogatók száma, ha nem érik el a kívánt akciót, üzleti célt (nem töltik ki az űrlapot, nem vásárolnak, nem kérnek telefonos visszahívást stb.), akkor cége nem érte el a célját. Egy bannerra várhatóan a látogatók 1-2%-a kattint. Azoknak a látogatóknak a 80-90%-a, akik bannerra kattintanak, 15-20 másodpercen belül "lepattan" az oldalunkról, így pl. 10000 banner megjelenést követően kb. max. 20 ügyfél konverziót tudunk elérni. Az organikus találatok első 5 helyén a kattintási arány akár 95%-os is lehet, és a találatra kattintó embereknek csak 10-20%-át veszítjük el 15-20 másodpercen belül, a többiek 3-7 oldalt elolvasnak, így 10000 organikus találati megjelenés esetén kb. max. 6000 ügyfél konverziót tudunk elérni. A számokból is látható, hogy keresőoptimalizált honlappal sokkal eredményesebb online marketinget tudunk végrehajtani, mint banner kampánnyal.

Stratégiai tanácsadás

Amennyiben átfogó, a vállalat egész online marketing stratégiáját érintő változtatásokban gondolkodik, érdemes igénybe venni stratégiai tanácsadás szolgáltatásunkat.

Tovább

Döntéshozó alapozó tréning

A napi szintű döntéshozatal elengedhetetlen a cégek életében, legyen szó bármilyen vállalkozásról. Döntéshozó alapozói tréningünk, a döntésekért felelős vezetőknek szól, akik szeretnének új módszereket elsajátítani.

Tovább

Piac és versenytárs elemzés

A piac és versenytárs elemzés szolgáltatásunk keretein belül, segítséget nyújtunk ügyfeleinknek a célpiac feltérképezésében, az aktuális trendek meghatározásában valamint a versenytársak azonosításában és elemzésében.

Tovább

A hatékony és megbízható weboldalról

Mitől lesz egy oldal hatékony? Hogyan bizonyosodhatunk meg róla, hogy a honlapunk felhasználóbarát? Hogyan, milyen elvek mentén alakítsuk át az érkezési oldalunkat, hogy nagyobb konverziót érjünk el...

Tovább

Kép és videó a keresőoptimalizálásban

A keresőmotorokban mindenekelőtt a megfelelő, egyedi, releváns és kulcsszógazdag szöveggel érhetjük el, hogy weboldalunk minél több kulcsszóra top pozíciót érjen el a találati rangsorban. Nem szabad azonban...

Tovább

Keresőoptimalizálási trükkök

Aki optimalizáltatni kívánja honlapját, ma már számos keresőoptimalizálást vállaló cég közül választhat. Nem árt tudni azonban, hogy nem mindegyikük dolgozik tisztességes módszerekkel. A csalóktól...

Tovább

SEO vs. Google AdWords

A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg az AdWords a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?

Tovább

Mi kell egy sikeres AdWords kampányhoz?

Mi az AdWords ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az AdWords nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.

Tovább

Hogyan hirdessünk a Google keresőben?

Az online hirdetésekre gondolva általában rögtön a fizetett keresőhirdetések jutnak eszünkbe, amelyek a Google organikus találati listája felett, “hirdetés” megjelöléssel jelennek meg. Hogyan használjuk okosan?

Tovább