- Google Ads kampány kezdőknek
- Hatékony Google Ads kampány
- Google Ads hirdetés
- Google Ads hirdetés célzási lehetőségek
- Google Ads árak
- Google Ads kampány a gyakorlatban
- Google mobil hirdetési megoldások
- Google Analytics kezdőknek
- Google Analytics haladóknak
- Google Data Studio
- FAQ
- Keresőmarketing szótár
- Átverések a kereső optimalizálásban
- Garancia a kereső optimalizálásában
- Hány kulcsszóra optimalizáljunk
- Keresőoptimalizálás folyamata
- Látogatószám növelés és keresőmarketing
- Optimalizálás házon belül
- Profi Google Ads kampány
- Mi is az a Google Analytics
- Mit tudhatok meg az Analyticsből
- Hogyan működik a Google Analytics
- Keresőoptimalizálás - SEO
- Tudásbázis archívum
Webmarketing > Online marketing oktatóanyagok > FAQ > Hány kulcsszóra optimalizáljunk
Hány kulcsszóra optimalizáljunk
Miért nem érdemes csak 5-10 kulcsszóra optimalizáltatni a honlapomat?
Széleskörű tévhit, hogy a 3-5-10 legfontosabbnak ítélt kulcsszóra elég optimalizálni egy adott honlapot. A valóság az, hogy a 10 leggyakoribb kulcsszó várhatóan a látogatók 1-10 százalékát képes az oldalra vonzani; egy ténylegesen keresőoptimalizált, komoly, pl. a WebMa által készített honlap akár több ezer kulcsszóra található meg a keresőben.
Ahogy a diagramon is látható, a top 10 kulcsszó a látogatások 35%-át hozta, a további 590 kulcsszó eredményezte az oldal megtekintések 65 százalékát!
Ha valaki csak néhány kulcsszóra optimalizáltatja a honlapját, ezzel elveszíti az érdeklődök jelentős, akár 90-95 százalékát. Az emberek nagyon sokféle kulcsszót írnak be a keresőbe, és kicsi az esély, hogy pont arra az öt kulcsszóra keresnek rá, amire az Ön oldala elől szerepel. Ezért végezzük el a keresőoptimalizálást úgy, hogy az optimalizált oldal méretétől függően több száz, több ezer kulcsszóra legyen elérhető.
Weboldalának kereső-optimalizálásához segítségre van szüksége? Keressen minket bizalommal!
Stratégiai tanácsadás
Amennyiben átfogó, a vállalat egész online marketing stratégiáját érintő változtatásokban gondolkodik, érdemes igénybe venni stratégiai tanácsadás szolgáltatásunkat.
TovábbDöntéshozó alapozó tréning
A napi szintű döntéshozatal elengedhetetlen a cégek életében, legyen szó bármilyen vállalkozásról. Döntéshozó alapozói tréningünk, a döntésekért felelős vezetőknek szól, akik szeretnének új módszereket elsajátítani.
TovábbPiac és versenytárs elemzés
A piac és versenytárs elemzés szolgáltatásunk keretein belül, segítséget nyújtunk ügyfeleinknek a célpiac feltérképezésében, az aktuális trendek meghatározásában valamint a versenytársak azonosításában és elemzésében.
TovábbA hatékony és megbízható weboldalról
Mitől lesz egy oldal hatékony? Hogyan bizonyosodhatunk meg róla, hogy a honlapunk felhasználóbarát? Hogyan, milyen elvek mentén alakítsuk át az érkezési oldalunkat, hogy nagyobb konverziót érjünk el...
TovábbKép és videó a keresőoptimalizálásban
A keresőmotorokban mindenekelőtt a megfelelő, egyedi, releváns és kulcsszógazdag szöveggel érhetjük el, hogy weboldalunk minél több kulcsszóra top pozíciót érjen el a találati rangsorban. Nem szabad azonban...
TovábbKeresőoptimalizálási trükkök
Aki optimalizáltatni kívánja honlapját, ma már számos keresőoptimalizálást vállaló cég közül választhat. Nem árt tudni azonban, hogy nem mindegyikük dolgozik tisztességes módszerekkel. A csalóktól...
TovábbSEO vs. Google Ads
A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg a Google Ads a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?
TovábbMi kell egy sikeres Google Ads kampányhoz?
Mi a Google Ads ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az Google Ads nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.
TovábbHogyan hirdessünk a Google keresőben?
Az online hirdetésekre gondolva általában rögtön a fizetett keresőhirdetések jutnak eszünkbe, amelyek a Google organikus találati listája felett, “hirdetés” megjelöléssel jelennek meg. Hogyan használjuk okosan?
Tovább