Magyar Termék Promóció Google Ads esettanulmány

Google Display- és keresőhirdetések

Kampányidőszak

2017. augusztus 15. - december 28.

Ügynökség

Rewart, WebMa

Hirdetési büdzsé

3.500.000 Ft

Hirdetési hálózat

Keresőhirdetések, Google Display hirdetések

Célcsoportok

Fő célcsoportok: fiatalok, illetve a családosok.

Termék/szolgáltatás

“Szívezd ki Magyarországot” országos termékpromóció, “Magyar Termék” védjegyes termékek részvételével.

Eredmények

Több mint 24 millió hirdetésmegjelenítés (display, videó)
Több mint 76.000 kattintás a hirdetésekre
Display átkattintási arány: 0,3%
Egy keresőkonverzió átlagosan 41 Ft-ba került
Microsite eredmények: 15.541 regisztráció, 49.099 kódfeltöltés.

További részletekre is kíváncsi a kampánnyal kapcsolatban? Töltse le a teljes esettanulmányt!

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár