Kotányi “Secrets Of” YouTube esettanulmány

YouTube- és keresőhirdetések

Kampányidőszak

2017. szeptember 4. - október 1.

Ügynökség

WebMa

Hirdetési büdzsé

800.000 Ft

Hirdetési hálózat

YouTube hirdetés, Keresőhirdetés

Célcsoportok

Food Lover, egészségtudatos, városi életvitelt kedvelő internetezők

Termék/szolgáltatás

Kotányi “Secrets of” nemzetközi fűszerek termékcsalád

Eredmények

Hirdetésmegjelenítések száma (in-stream videó 5mp, keresőhirdetés): 992.986
Interakciók száma (videómegtekintés, weboldal átkattintás): 503.501
Videó interakciós arány (30 mp vagy teljes videó megtekintés vagy kattintás): 50,78%

További részletekre is kíváncsi a kampánnyal kapcsolatban? Töltse le a teljes esettanulmányt!

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár