Weboldal készítés - A Google keresőre, mobileszközökre és konverzióra optimalizálva

… mert a sikeres online marketing központi eleme a weboldal.

Miért kiemelt fontosságú bármely cég online marketingjében maga a vállalati vagy termék-/ szolgáltatás weboldal?

Nagyon egyszerű, mivel ez az a központi platform, ahova mind a fizetett online hirdetéseinkből, mind az organikus Google keresésekből megérkeznek az érdeklődők.

Bármilyen online hirdetési kampány csak annyira lehet sikeres, amennyire meggyőző az a weboldal vagy ún. kampány landing oldal, ahova érkeztetjük a potenciális vásárlókat.

Mi a különbség egy weboldal és egy kampány landing oldal között?

Tekintse meg weboldal esettanulmányunkat, és tudja meg, miért fontos egy mobil-, felhasználó- és keresőbarát, valamint konverzióra optimalizált weboldal.

Gyakori kérdések weboldal készítés témakörben

Amennyiben Ö még nem rendelkezik vállalati vagy termék-/szolgáltatás weboldallal és hirdetni szeretne online, valamint megjelenni a releváns keresésekre a Google keresőben, valamint ha van weboldala, azonban az nem konverzióra- és keresőre, valamint nem mobilképernyőre optimalizált és nem gyorsan betöltődő, akkor érdemes elgondolkodnia egy új weboldal készítésén.

Választás szerint a WebMa saját fejlesztésű keretrendszerében vagy Wordpress keretrendszerben.

Az elkészült weboldal mind a fizetett online hirdetések landing oldalaként, mind a Google keresések organikus forgalmának kiszolgálására alkalmas lesz. Átfogó kulcsszókutatás alapján készül el a menü- és url struktúra, valamint a tartalom.

Wordpress CMS esetén igen, a WebMa CMS esetén nincsen (viszont ez még nagyobb biztonságot kínál).

WebMa CMS esetében maximálisan. A Wordpress (WP) keretrendszer esetében is, amennyiben a későbbiekben rendszeresen frissítve van a WP rendszer (ha erre megbízást kapunk).

Wordpress keretrendszer esetén igen - az admin felületen keresztül, WebMa keretrendszer esetén a weboldal teljes html forráskóddal rendelkezik, amelyet bármely hozzáértő webfejlesztő tud módosítani a továbbiakban.

Nem, kifejezetten nem egyedi dizájntervvel dolgozunk, mivel ennek reszponzívvá tétele rengeteg idő és pénz, hanem jellemzően egy, a weboldalhoz javasolt kész html5, bootstrap, reszponzív, modern dizájnsablont vásárolunk meg és ez alapján készül el a weboldal. Ez jóval gyorsabb, költséghatékonyabb és üzembiztosabb, színekben testre szabható.

Alapesetben a weboldalhoz szükséges tartalmat a szakértőtől, vagyis az Ön marketingesétől kérjük, tartalmi guide alapján. Amennyiben erre nincsen kapacitásuk, úgy tartalomkészítő partnert tudunk bevonni, aki a szakmai inputok alapján elkészíti a weboldal szöveges tartalmát.

Néhány weboldal készítési referenciánk

Ha egy új weboldalra vagy egy profi kampány landing oldalra van szüksége, keressen minket bizalommal!

B2B leadgenerálás

Egyedi B2B terméket, szolgáltatást kínál, ahol nehéz megtalálni az ügyfeleket, óriási a verseny és hosszú a sales ciklus? A B2B leadgeneráláshoz az online térben egyedi módszerek kellenek, mi pedig ismerjük őket!

Tovább

E-commerce online marketing

Új webshopot indít vagy meglévő webshopjának növelné a bevételét, javítaná megtérülését? Ismerjük a bevált módszereket egy e-commerce üzlet felfuttatására online hirdetésekkel és egyéb online marketing eszközökkel.

Tovább

FMCG online marketing

Az FMCG szektor online marketing tevékenysége dinamikusan változó, éppen úgy, mint a performance marketing eszköztára. Ha mérhető és sikeres online marketing kampányt szeretne, forduljon hozzánk bizalommal.

Tovább

B2B leadgenerálás online

A keresőben jellemzően azt tudjuk megadni, hogy milyen keresési kifejezés begépelésekor jelenjen meg egy hirdetésünk. Természetesen itt is számos finom beállításra van lehetőség - pontosan mit írjanak be...

Tovább

Hogyan értékeljük webshopunk teljesítményét?

Webshop tulajdonosként, egy e-commerce üzlet esetén legfőbb célunk a webshop árbevételének növelése, illetve a webshop megtérülésének javítása. Ehhez számos online marketing eszköz és csatorna áll a rendelkezésünkre. Mire érdemes odafigyelni?

Tovább

Külföldi piacra lépés - hogyan tervezzük meg?

A külföldi piacra lépés nagy lépés bármely cég számára, legyen szó B2B leadgenerálásról vagy egy webshopról. Milyen eszközök állnak rendelkezésre online marketing tevékenységünk megtervezéséhez egy külföldi célpiac esetén?

Tovább

Sikertelen digitális marketing projektek: a bukás okai

A digitális transzformáció divatos buzzword-dé vált, azonban a digitális projektek 70-90%-a kudarccal végződik. Mire figyeljünk, ha sikerre szeretnénk vinni digitális marketing projektünket?

Tovább

B2B online marketing - LinkedIn vagy Facebook?

Visszatérő kérdés ügyfeleink részéről, hogy - jellemzően a Google leadgeneráló hirdetések mellett - LinkedIn- vagy Facebook hirdetést érdemes futatniuk, ha B2B célcsoportot szeretnének elérni. Természetesen a döntés nem egyszerű.

Tovább

Nem nő a webshop forgalma? Mi lehet az oka?

Akár egy új webshopot szeretnénk felfuttatni, akár egy stabil webshopot szeretnénk növekedésre bírni, vannak olyan kritikus feltételek, amelyeknek meg kell feleljen a webshop ahhoz, hogy a növekedés lehetséges legyen.

Tovább

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár