WebMa Kulcsszó Pozíció Eszköz

A WebMa keresőmotor kulcsszó pozíció eszköz segítségével ügyfeleink és látogatóink kényelmesen és könnyen meggyőződhetnek arról, hogy a weboldaluk milyen pozíciót ér el a keresőmotorok (pl. Google) első száz találata között.

WebMaRank

A weboldalak keresőmarketing szempontú objektív összehasonlításához elengedhetetlenül szükséges egy mérőszám. Tapasztalatunk szerint a WebMaRank objektíven méri az adott weboldal adott kulcsszóra vonatkozó pozícióját. Az összehasonlítást nehezíti, hogy bizonyos kulcsszavakra több millió, míg más kifejezésekre alig néhány száz oldal található. A WebMaRank adott kulcsszóra található összes oldal számának és a keresett weboldal kereső pozíciójának hányadosa, ahol a keresett pozíció 1 és 100 közé esik. Amennyiben a weblap nem található meg az első száz találat között, a WebMaRank értéke automatikusan nulla, ugyanis az első 100 találat között nem szereplő oldalaknak már nagyon kicsi a várható elérésük. Tapasztalatok szerint egy átlagos kereső-felhasználó az első 10-20 találatot nézi át alaposan, a kitartóbbak max. 50-100 találatot hajlandók megtekinteni. Ezért azokat az oldalakat, amelyek nem szerepelnek az első száz találat között – webmarketinges szempontból – súlytalannak tartjuk.

Példa:

kulcsszó
AdWords kampány
weboldal
webma.hu
eredmény
  • a Google összesen 11 200 oldalt listáz ki összesen az analitikus marketing kulcsszóra. A webma.hu az első egyedi találtat. Az AdWords kampányra vonatkozóan a webma.hu oldal Google WebMaRank-je tehát: 11 200 / 2 = 11 200 pont.
  • A Yahoo összesen 42 600 oldalt listáz, a webma.hu a 55. egyedi találat, ezért az AdWords kampányra vonatkozóan a webma.hu oldal Yahoo WebMaRank-je 775 pont.
  • Az MSN összesen 5 200 oldalt listáz, a webma.hu a 3. egyedi találat, ezért az AdWords kampány kifejezésre vonatkozóan a webma.hu oldal MSN WebMaRank-je 1 733 pont.

Eszköz használat feltételek

  • Az eszköz saját felelősségre, kizárólag a mindenkori törvények messzemenő betartásával használható. A szolgáltatással való visszaélés jogi következményekkel járhat.
  • Napi tíz lekérdezési lehetőséget biztosítunk egy IP-címről.
  • Saját keresőmotor kulccsal több lekérdezés is lehetséges.
  • Kereskedelmi jellegű használat esetén, kérjük, forduljon munkatársunkhoz!

A kulcsszó pozíció eszköz használata

  • Kulcsszó – Írja be, melyik kulcsszó pozícióját kívánja lekérdezni.
  • Weboldal – Írja be weboldala címét, hogy megtudja, milyen pozíciót foglal el a találatok között (pl. www.webma.hu).
  • Fenti kód – Írja be a beviteli mező felett található, öt karakter hosszú biztonsági kódot. A biztonsági kód látogatóink védelmét szolgálja az eszköz rossz indulatú, robotok által végrehajtott felhasználása ellen.
  • Milyen nyelven kívánja ellenőrizni a találatokat? – Az angol nyelvű oldala más angol nyelvű oldalakkal versenyez.
  • Keresőmotor kulcsok megadása – A napi öt lekérdezésen túl csak saját keresőmotor kulccsal használhatja a szolgáltatást. Keresőmotor kulcs regisztrálásához kattintson a megfelelő Google API key, Yahoo! Developer ID és MSN Application ID feliratokra.

Példa: Google keresőmotor kulcs regisztrálása

  • Ha még nem rendelkezik Google azonosítóval (Google Account), akkor hozzon létre egyet.
  • Ha már rendelkezik Google azonosítóval, az alábbi oldalon lépjen be, és igényeljen új Google keresőmotor kulcsot (Google API key), amit emailben fog majd megkapni.
  • Az emailben megkapott kulcsot (pl. 325LivhQZ7j/lO/6gqiFIo14icAqu28V – nem létező példa kulcs) másolja be a Google API key felirat mellett található beviteli mezőbe.

Próbálja ki a WebMaRanket!

Tekintse meg keresőoptimalizálási ajánlatainkat, amik révén jobb helyezést ér el a keresőkben!