Mini keresőoptimalizált weboldal


Költséghatékony, profi megoldás mikro cégeknek! Miért jó befektetés a mikrosite csomag?


Költséghatékony, profi megoldás mikro cégeknek!

Bármilyen csábítónak tűnik is, a keresőoptimalizálás nem rutinfeladat, amit mellékesen, “csuklómozdulatként” el lehet végezni... Gondoljon bele, hogy üzletileg mennyit érhet, ha valaki képes a témájában releváns kulcsszavak többségére megjelenni a keresők top találatai között és onnan folyamatosan releváns látogatókat vinni a honlapjára? Egy-egy témára havonta akár több százezer keresés is történhet, ami mind potenciális üzletet jelenthet azok számára, akik képesek ezt a forgalmat az oldalukra terelni és hatékonyan megszólítani.

Kinek ajánljuk?

Olyan cégeknek, akik

  • Mérhető, költséghatékony megoldást keresnek
  • Rövid időn belül szeretnének előrelépést felmutatni
  • Korlátozott büdzsével és idővel rendelkeznek, de azt szeretnék hatékonyan kihasználni
  • Nincs lehetőségük házon belül saját szakértőt alkalmazni
  • Már túl vannak egy félresikierült keresőoptimalizálás vagy AdWords próbálkozáson és szeretnék a következő csalódást elkerülni
  • Régóta tervezik az online piacra lépést, de nem tudják hogyan fogjanak bele

Keresőoptimalizált mini weboldal csomagunk tartalma mikro vállalkozások részére

Keresőoptimalizált mini weboldal csomagunk tartalma mikro vállalkozások részére
  • Az Ön által elküldött megkeresés alapján testreszabott kérdőívet állítunk össze, hogy alaposan tájékozódjunk a helyzetről
  • A válaszok és egy kulcsszókutatás alapján elkészítjük az új honlap struktúráját és menütervét
  • A szükséges tartalom elkészítéséhez írásos javaslatokat fogalmazunk meg, valamint 30 perces konzultációt biztosítunk, ahol minden felmerülő kérdésére válaszolunk
  • Az Ön által leadott tartalmat átnézzük keresőmarketing szempontból és ahol szükséges jelezzük a javításra szoruló hiányosságokat
  • A kész anyagok alapján cége logójához, arculatához igazítva leprogramozzuk a 10 menüs mini keresőoptimalizált honlapot és feltöltjük tartalommal
  • Elkészítjük a belső linkeket, a kapcsolatteremtő űrlapot és az egyéb keresőoptimalizálási teendőket - meták, címsorok kitöltése
  • A kész oldal feltöltjük az Ön által biztosított tárhelyre és domain alá
  • Elhelyezzük benne az ingyenes Google Analytics webstatisztika kódját és megküldjük Önnek a hozzáférést, aminek köszönhetően mindig naprakész lehet a weboldal látogatóinak viselkedését illetően

Ne késlekedjen, ragadja meg az alkalmat és váltson profi online marketingre!

Akcióban is!

Minőségi online marketing

Érdekel a Mini keresőoptimalizált csomag! Kérem hívjanak vissza az alábbi telefonszámon!

Mire elég egy ilyen oldal? - hamis ígérteket helyett...

Szeretnénk elkerülni, hogy más cégekkel ellentétben hamis illúziókat keltsünk egy 10 menü mini weboldallal kapcsolatban. Bármilyen profi is technikailag és kulcsszó szempontból egy ilyen oldal, a legtöbb esetben önmagában még kevés ahhoz, hogy tömegesen biztosítson látogatókat a nem fizetett keresésből, illetve hogy nagyon népszerű kulcsszavakra leelőzzön sokkal nagyobb tartalmú és régebbi weboldalakat - ehhez mindenképp további fejlesztésre és időre van szükség!!

Viszont így is számos olyan eredményt várhatunk tőle, amely rövid és hosszú távon hatékonyan segíti üzleti céljaink elérését:

SEO-keresőoptimalizálás
  • Rendelkezünk egy profi, keresőoptimalizált ÉS marketing szempontból is felhasználóbarát mini weboldallal, amelyre
  • Hatékony és olcsó AdWords kampányt indíthatunk - gyors, releváns és meggyőző a látogatók számára is
  • 2-3 tagú keresési kifejezésekre már képes érdemi, akár több száz látogatót biztosítani a nem fizetett keresésekből is, téma függvényében*
  • Bármikor rugalmasan és fokozatosan továbbfejleszthető olyan módon, hogy az az addig összegyűlt marketing információkat felhasználjuk, így pár hónap alatt egy minőségi, több ezer kulcsszóra megtalálható profi weboldala lehet!
  • A folyamatos fejlesztést részben vagy egészben finanszírozhatja a hatékony AdWords kampány generálta plusz bevételekből!

Ne késlekedjen, ragadja meg ezt a lehetőséget, hogy végre jó kezekben tudja weboldalát!

Akcióban is!

Minőségi online marketing

Érdekel a Mini keresőoptimalizált weboldal csomag! Kérem hívjanak vissza az alábbi telefonszámon!

Hogyan képzelje el?

* Hány kulcsszóra kerülök és milyen pozícióba?? Tudjuk, ez nagyon is fontos kérdés, de sajnos SENKI nem képes ezt előre pontosan megmondani, pláne garantálni - bármit is ígérnek...A teljesítmény részben a mi erőfeszítéseinktől, másik részben viszont a piactól, azaz versenytársaktól függ. Ugyanaz az a honlap egyik témában már uralni tudja szinte minden kulcsszóra a top3 pozíciót, míg egy másik “terepen”, ahol a szereplők az elmúlt években milliókat fektettek a fejlesztésekbe szinte semmire sem elég.

Google és a piac működése

Néhány példa, hogy jobban meg tudja érteni a Google és a piac működését:

Ugyanaz a fentebb részletezett mini keresőoptimalizált weboldal teljesítménye a versenytársak függvényében

  • ”A” eset - Érdemi eredményt érhetünk el már egy mininális befektetéssel és mikró weboldallal is a nem fizetett keresőkben
    • Ha egy szűk területre koncentrálunk a keresésekben, egy adott városra, megyére vagy Budapesten belül egy kerületre - ebben az esetben sokkal célzottabban és könnyebben juthatunk eredményre
      • Például autószerelő Szeged, olcsó autóbérlés Pécs, salsa oktatás Budapest 13 kerület, profi gyógymasszőr belváros, magyaros étterem Balaton, stb.
    • Más esetben egy olyan egyedi terméket vagy szolgáltatást kínálunk, ami elég ismert és keresett, viszont az online piaca még fejletlen
      • Például limuzin bérlés lánybúcsúra, egyedi gyerekszoba falfestés, levendulapalánta forgalmazás, kínai nyelv magántanár, légfűtéses kandallóbetét csere, delfines zuhanyfüggöny, stb.
    • Ha az online verseny igen gyenge, azaz a versenytársaink eddig még nem igazán vették komolyan a keresőket és az online marketinget, pedig a piaci potenciál jelentős
      • ezt nehéz lenne összeszedni, de első ökölszabályként alkalmazhatjuk azt, hogy megnézzük hány AdWords hirdetés jelenik meg a fő kulcsszavainkra és ők mennyire erősek hozzánk képest. Ha nincs hirdetés vagy max 1-3 db jelenik akkor valószínűleg nem kell erős versenyre számítanunk, ha viszont felül a színes sávban és oldalt is teltház van hirdetések terén már komoly jelzést jelent
      • Az organikus, azaz “sima” lista találati száma is nyilván jó indíkátor, de könnyen félre vezethet... Ha speciális termékkel, szolgáltatással foglalkozunk, amellyel csak néhány száz mást cég az országban könnyűnek tűnhet a helyzetünk. De elég ha ebből 5-10 versenytárs elkezdi komolyan venni az online marketinget, máris kiszoríthatnak minket a könnyen megszerzett pozíciókból, hiszen a manapság már a második oldalon is max 1-2 százalékra csökken az esélyünk a látogatók elérésére.
      • Ökölszabályként itt is azt mondhatjuk, hogy pár százezres találati listánál már biztosan fel kell kötnünk azt a bizonyos ruhadarabot, míg néhán tízezres találatnál jóval egyszerűbb és gyorsabb fejlődéssel számolhatunk

Minél több üzletre, megkeresésre van esély egy adott online piacról, illetve minél nagyobb az egy üzletre, azaz konverzióra eső érték annál “ádázabb” harc folyik a top pozícíókért! - hiába van pl. luxus penthause lakásra csak kevés keresés egy hónapban, gondoljuk el, hogy mekkora haszonnal jár egy ilyen ingatlan értékesítése, vagy más esetben egy több millió forintos egyéb beszállítói szerződés elnyerése. Ha csak havi néhány sikeres üzlet érkezik a keresőből, már akkor is bőven megéri komoly összegeket befektetnünk. Más esetben lehet hogy csak 3000 forint profitunk van egy értékesítésen, viszont olyan termékkel foglalkozunk, amiből naponta több száz vagy több ezer online megrendelést adnak le itthon. Ekkor napi 10 eladást kell elérnünk a millió közeli profithoz, ami sokszor a piac pár százalékát jelenti csupán...

Kulcsszavak
  • ”B” eset - Esélyünk sincs előre kerülni a top kulcsszavakra ennyi befektetés árán
    • Nagyon népszerű és fejlett piac, ahol a cégek már 5-10 éve felfedezték a keresőkben rejlő potenciált és ez alatt az idő alatt milliós összegeket fektettek a keresőoptimalizálásba és online marketingbe
    • A jellemzően 5-15 oldal uralja a piacot
    • A vásárlók összességében havonta akár több száz millió forint elköltéséről döntenek online kereséssel ezeken a piacokon
    • Jellemző területek - keresések, néhány példa:
      • Pénzügy/biztosítás: Kötelező biztosítás, gépjármű finanszírózás, stb
      • Ingatlan - Reals estate agency Budapest, luxus ingatlan, ingatlan bérlés, stb.
      • Autóbérlés - autóbérlés Budapest, olcsó autókölcsönző, bérautó Budapest, stb.
      • Fogászat - Budapest esztétikai fogászat, fogászati implantátum, fogfehérítés,stb.
      • Utazás/turizmus - Last minute utazás, tengerparti nyaralás, családbarát hotelek, repülős utak, Egyiptom utazás, stb
      • Fotónyomtatás - fotóposzter, fotókönyv, fényképes ajándékok
      • Kozmetika/sport - edzőterem Budapest, fiteness bérlet, hasizom gép, vibrációs tréning, ultrahangos zsírbontás, plasztikai sebészet
      • Ipar - sportpálya építés, állványrendszerek, úszodaépítés, tetőszigetelés
      • IT és üzleti szolgáltatások - CRM rendszer, ügyviteli program, számlázó program, felhőszolgáltatás, csoportmunka megoldás, IT üzemeltetés, call center megoldások, stb.
    • Láthatjuk, hogy a nehézség elsősorban a népszerűségtől és a potenciális bevételtől függ. A WebMa a fenti kategóriákban mind kimagasló referenciákkal rendelkezik, a piacvezető top cégekkel dolgozott sikeresen és akár több 10 000 kulcsszóra tette megtalálhatóvá a cégüket!

Amennyiben az Ön tevékenysége hasonló vagy más, nehéz de fejlett piachoz tartozik, kérje egyedi ajánlatunkat! A mini oldal csomag vagy más, hasonló volumenű “keresőoptimalizálási” projekt az Ön számára nem fog megoldást jelenteni!

Mennyit érhet egy profi, keresőoptimalizált oldal AdWords kampánnyal?

Mennyit érhet egy profi, keresőoptimalizált oldal AdWords kampánnyal?

Az alábbiakban egy egyszerű példával szeretnénk illusztrálni, hogy miként érdemes gondolkodnia a keresőoptimalizálás értékéről:

  • Tegyük fel, hogy az Ön által nyújtott szolgáltatára havonta 50 000 keresés történik - ez egyáltalán nem tekinthető magasnak.
  • AdWords hirdetésből és/vagy a nem fizetett listából a témára keresők 5%-a érkezik a honlapjára, ami havi 2500 látogatót jelent
  • Amennyiben marketing szempontból is könnyen kezelhető, hatásos honlapra érkeznek ezek a látogatók, úgy reálisan 2%-uk telefonon, emailben, űrlapon keresztül kapcsolatba lép Önnel, ami 50 ajánlatkérést jelent
  • Innentől nyilván az Ön kezében van a siker kulcsa, de ha minden második megkeresést valós üzletté tudja konvertálni, úgy ez havonta 25 új ügyfelet jelent.
  • A bevétel pedig nyilván az egy üzletre jutó átlagos profittólfügg, de ha a nem túl magas 10 000 Ft-tal számolunk egy sikeres konverzió esetén, ez akkor is 250 000 Ft-ot jelent havonta, azaz éves szinten 3 millió forintot.
  • Könnyen kiszámíthatjuk, hogy nagyobb keresési volumen (több ember keres a területre) és/vagy magasabb konverziós arány (több látogató kezdeményez kapcsolatot) és/vagy konverziós érték esetén (mondjuk átlagosan nem 10, hanem 50 000 forintot keresünk egy üzleten) a potenciális profitunk ennek többszöröse is lehet.
Minőségi online marketing

Érdekel a Mini keresőoptimalizált weboldal csomag! Kérem hívjanak vissza az alábbi telefonszámon!

AKCIÓS AJÁNLAT

A mini weboldal mellé megrendelt AdWords csomaghoz bónusz 30 perces Google Analytics egyedi bevezető oktatást adunk, amely után Ön képes lesz megérteni és használni az alapvető riportokat, ezáltal bármikor ellenőrziheti a webodala teljesítményét.

Minőségi online marketing

Érdekel az Akciós csomag, keresőoptimalizált mini weboldal AdWords kampánnyal! Kérem hívjanak vissza az alábbi telefonszámon!

Mit ajánlunk még?