Social marketing

Az online marketing eszközök tárházában egyre nagyobb szerepet tölt be a social, azaz közösségi marketing. A fogyasztói döntési folyamatok megváltozása és az internetes közösségi funkciók erősödése egymással szinergiába lépve erősíti a közösségi tartalommegosztásra és kommunikációra épülő online megoldások sikerességét.

Analitikus marketingstratégiánk segítségével honlapja hatékonyan népszerűsíthető a pontos elemzéssel kiválasztott hálózatokon, így a hiteles információkon alapuló élményfaktor a lehető legnagyobb bizalmat építi ki a célcsoportban. A közösségi funkciókat betöltő oldalak, kampányok lehetőséget adnak arra is, hogy információkat szerezzünk a fogyasztóktól terméke ismertségéről, a róla alkotott képről, válaszoljunk kérdéseikre, és ez alapján tökéletesítsük kommunikációs stratégiáját.

A legnagyobb videomegosztó, a youtube aktív alkalmazása nagy szerepet játszott Cerbona ügyfelünk 2008-as online marketing kampányában, amely a RumBumm szelet piaci bevezetését célozta. A kampány során nagy szerepet kaptak a megosztóra feltöltött videopályázatok esetében a rating (értékelés) és a kommentálási funkciók, amelyek a közösségi érzést és a termékhez fűződő bizalmat is nagymértékben erősítették. Büszkék vagyunk arra, hogy az első magyarországi Google-sikertörténet a WebMa és a Cerbona nevéhez kötődik, így örömmel mutatjuk be a részleteket ebben az esettanulmányban.

Kérjen további részleteket munkatársunktól a közösségi marketing ajánlatunkkal kapcsolatban!

Olvasson tovább a közösségi marketinghez szorosan kapcsolódó Videomarketing és Blogmarketing szolgáltatásainkról!

Böngésszen analitikus keresőmarketing kínálatunkban!

Google Partners