Vezetői coaching csak döntéshozóknak

- amit minden vezetőnek tudnia kell(ene) az online marketingről és a keresőoptimalizálásról, mielőtt bármilyen döntést hoz a témában...

...hogy megspóroljuk a tanulópénzt...

Számtalan különböző kereső-, és online marketing tréning ajánlattal találkozhatunk az interneten.

A képzések legtöbbje azonban valamiféle “gyorstalpaló szakértőképzőként” működik, ahol néhány órába sűrítve kellene a résztvevőknek - például ügyvezetőknek - megérteni és elsajátítani az adott szakma összes fortélyát. Ahelyett, hogy a felelős döntésekhez szükséges szakmai alapvelvekkel, fogalmakkal, buktatókkal és ökölszabályokkal ismerkednének meg, részletes, sokszor követhetetlen információhalmazt kapnak, amelyet alapok és gyakorlat nélkül nem igazán tudnak a valós üzleti helyezetekben alkalmazni.

Pont a lényegről nem esik szó:

  • Melyek azok a legnagyobb hibák és átverések az online marketingben, amelyek ismeretével rengeteg pénzt megspórolhatunk?
  • Melyek azok a kérdések, amelyeket alapján el tudom dönteni, hogy kompetens vagy amatőr céggel állok -e szemben?
  • Hogyan mérhetem az eredményeket?
  • Mennyi pénzt tudok elbukni és mennyit keresni az online marketinggel?

Amennyiben már Ön is szembesült valamelyik kérdéssel, vagy egyszerűen csak szeretne olyan információk birtokába kerülni, amelyekkel megelőzheti versenytársait, költséget takaríthat meg és növelheti hatékonyságát, ne hagyja ki ezt a tréninget!

Mindazoknak ajánljuk a tréninget, akik

  • új weboldal elkészítése előtt állnak, vagy a régi oldal megújítását tervezik,
  • van egy weboldaluk, de nem tudják, mi a baj vele,
  • AdWords kampányt szeretnének indítani, vagy más online kampányt terveznek,
  • Esetleg nem értik korábbi kampányaik sikertelenségét,
  • sokszor megégették már magukat amatőr optimalizálókkal és online marketingesekkel
  • vagy egyszerűen nyitottak és szeretnének képbe kerülni ezzel a területtel is, amelyben elkerülhetetlenül döntéseket kell hozniuk a jövőben is

A tréning alkalmával Gyors áttekintést kap az online marketing témáról vezetői szinten, nem a részletekkel ijesztgetjük, hanem a lényeget mutatjuk meg! Kezébe adjuk azokat az ökölszabályokat, amelyek figyelembevételével magabiztos üzleti döntéseket tud majd hozni ebben a témában is.

  • Keresőoptimalizálás, keresőmarketing, közösségi média - melyikkel kezdjek, melyikre van szükségem?
  • Milyen egy optimalizált honlap?
  • Hol tart ma a piac, milyen lehetőségekről maradunk le, ha nem tartunk lépést a trendekkel?
  • Keresőoptimalizálás és keresőmarketing ára - mennyi az annyi? Hogyan érdemes számolni a költségeket és a megtérülést? Miért nem megyek semmire azzal, ami a szomszéd üzletnek működik?
  • Hogyan mérjük a sikert? Mi számít sikeres kampánynak vagy weboldalnak?

Ha úgy érzi, hogy az Ön munkáját is segítené, ha a fenti kérdéskörökkel tisztában lenne, akkor jelentkezzen tréningünkre!

Miért a WebMa?

Google Partners