Nagyvállalati tréning döntéshozóknak

A WebMa szakmai tréningjei elősegítik, hogy a marketing és PR szakemberek, valamint az üzleti döntéshozók felelősen tudjanak dönteni a marketing büdzsé leghatékonyabb elköltéséről, valamint megismerkedhessenek a keresőmarketing alapfogalmaival, ROI alapú szemléletével, stratégiai és operatív eszköztárával, megfelelő szakmai információk ismeretében dönthessenek keresőmarketing témájú projektekről.

  • Az analitikus keresőmarketing komplex fogalma és részterületei
  • A keresőmarketing hogyan kapcsolódik a cégem marketing stratégiájába?
  • Tényekre alapozott marketing döntések és információ visszacsatolás
  • A keresőoptimalizált honlap fogalma: tények és tévhitek
  • Online marketing stratégiai szemmel
  • Vállalati honlap - optimalizálás és megtérülés
  • Outsourcing - HR

Ha felkeltettük az érdeklődését, vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal!

Keresőmarketing vállalati tréning

A WebMa sokéves tapasztalata és szaktudása segít abban, hogy a legnehezebb piacokon is megtalálhatóak legyenek azok a kommunikációs formák és célcsoportok, akik biztosítják az üzleti befektetések jövedelmezőségét. Vállalati tréningjeink során a marketing szakemberek megtanulhatják

  • az analitikus marketing gondolkodásmódját
  • a nem hatékony kommunikációs formák és eszközök kiszűrését
  • a megtérülési szemlélet alapú marketingtervezést
  • az optimális online marketingkommunikáció kulcseszközeit
  • a versenyelőnyt biztosító információhasznosítást
  • Google és üzleti alkalmazásai
  • A honlapon túl - értéknövelt tartalmak és integrált megoldások
  • E-kereskedelemre alkalmas weboldal létrehozása
  • Online piaci trendek vizsgálata

A folyamatok résztvevői pedig gyakorlati módszertani segédletet kapnak, amely segítségükre lesz a feladatok hatékony elvégzése során.

A vállalati tréningek WebMa által javasolt felépítése

  • Szintfelmérés a tréning résztvevőinek – tesztek
  • Elméleti alapozó előadások
  • Gyakorlati feladatok
  • Workshop – konkrét online marketing kérdések közös megoldása
  • Teszt – Mennyit sikerült elsajátítani a hallottakból?
  • Tesztek kiértékelése és vezetői riport.
    • Mennyire hatékony a szervezet online marketing tevékenysége?
    • Melyek a kritikus, fejlesztendő területek?
    • Mennyire mérhető a jelenlegi költés?
    • Melyek a hatékonyan működő területek?
    • Javaslatok a további lépésekre

Ha kérdései vannak a tréning szolgáltatásunkkal kapcsolatban, vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal!

Néhány téma az elméleti alapozó előadásokból vegyesen:

  • Milyen reális eredményeket várhatunk egy optimalizált honlaptól?
  • Google technológiákra épülő, keresőoptimalizált honlap
  • Integrált megoldás bemutatása a gyakorlatban:
  • Optimalizált honlapok értéknövelt tartalommal – Google Video, Google AdWords és Google Analytics, Google Analytics Ecommerce integrációval.
  • A videó tartalomban rejlő lehetőségek kiaknázása a YouTube korában.
  • Milyen ismérveknek kell megfelelni egy üzleti honlapnak ahhoz, hogy valódi megkereséseket és ügyfeleket generáljon? Melyek a legnagyobb hibák, amelyeket elkerülhetünk
  • Milyen faktoroktól függ a befektetésünk megtérülése?
  • Hogyan konvertálható a látogató ügyféllé?
  • Mikor van „kész” egy keresőoptimalizált honlap ? A továbbfejlesztés kérdései
  • Tegnap elsők voltunk a Google keresőben, ma eltűntünk. Miért?
  • Honlap továbbfejlesztés ” piaci rések” mentén
  • Mérhető marketing költés a Google Analytics és AdWords segítségével.
  • A Google Analytics webanalitika használata, amelynek segítségével valós információk alapján dönthet marketing büdzséjéről, kiszűrheti a negatív megtérüléssel futó hirdetéseit, valamint megismerheti látogatóit.
  • Keresőmarketing tevékenység az adott iparági szegmensben– konkurencia keresőmarketing tevékenységének bemutatása
  • Keresőmarketing nehéz pályán – Gyakorlati tippek egy haladó piacon – Mire kell felkészülnünk itthon?
  • Online PR lehetőségek
  • Organikus versus fizetett hivatkozásos találatok – melyik jobb az üzletemnek?
  • Gyakorlati tippek a hatékony AdWords kampány felállításához. Leggyakoribb hibák.
  • Hogyan lesz pozitív megtérülésű a fizetett hivatkozás kampányom?
  • Mi a keresőmarketing kockázata? Milyen törvényekre kell odafigyelni?
  • Keresőmarketing – házon belül vagy külsős szakértővel éri meg jobban?
  • Mindenki a Google-ról beszél, mi van a többi kereső motorral?

Ha további részletek érdeklik, keresse munkatársunkat!

Ismerje meg az Analitikus marketing tervezés és Internet marketing stratégia kidolgozásajánlataink, illetve az Analitikus keresőmarketing szolgáltatásaink részleteit!

Miért a WebMa?