WebMa online marketing vállalati tréningek

Az analitikus keresőmarketing alkalmazása az üzleti célok és a marketingstratégia meghatározásában jelenleg szinte gyerekcipőben jár Magyarországon, annak ellenére, hogy a nemzetközi piacokon ma már elengedhetetlen ez a szaktudás egy valódi megtérülés alapú kommunikáció megtervezéséhez. Ebben a pillanatban még behozhatatlan versenyelőnyt szerez az a cég, aki a többi szakági konkurensét megelőzve fedezi fel és gyakorolja marketing döntései során a keresőmarketing által nyújtott lehetőségeket.

Vállalati és vezetői tréningjeink közül többféle konstukciót is kínálunk, hogy mindenki a szervezetének és beosztásának megfelelő képzési tematikát választhassa. Mielőtt kifejtenénk részletesen az egyes keresőmarketing tréningeket, itt egy összefoglaló táblázat, amely segít a döntésben.

Kinek ajánljuk tréningjeinket? KKV vezetőknek, döntéshozóknak Nagyvállalati vezetőknek, döntéshozóknak Nagyvállalati marketingeseknek, webmarketing folyamatok aktív résztvevőinek
Milyen tréninget válasszon? Vezetői coaching döntéshozóknak Nagyvállalati tréning döntéshozóknak gyakorlati tréning a folyamatok aktív részvevőinek
Mikor érdemes elkezdeni? Most, mielőtt eldönti, hogy milyen céggel és mire köt szerződést, hogy megspórolja a tanulópénzt! Gyakorlatilag bármikor, de ideális esetben projekt indítása előtt, lehetőség szerint még a pályázat kiírását megelőzően Keresőmarketing projekt kezdetekor ideális esetben, de “jobb később, mint soha”, ha már esetleg elkezdődött a projekt
Mennyi időt vesz igénybe a tréning? fél nap (3-4 óra) Egyedi igénytől függően 6-12 óra A résztvevők számától és a projekt mélységétől függően 5-20 óra
Hány fő részvételével zajlanak a tréningek? 1 fő - személyes coaching kiscsoportos vezetői szinten általában 3-10 fő csoportos tréningek projektben résztvevő kollégák számától függően általában 5-15 fő
Helyszín WebMa iroda Megrendelő oktató-, konferencia- vagy tárgyalóterme Megrendelő oktató-, konferencia- vagy tárgyalóterme
Milyen eredményeket várhatunk egy ilyen tréningtől? Jó vezetői döntés meghozatalához szükséges online marketing és analitikus marketing információk megismerése és értelmezése Jó vezetői döntés meghozatalához szükséges információk megismerése és értelmezése, erőforrás elosztás az online projektekben Döntéselőkészítő riportok az analitikus marketingben, módszertani ökölszabályok áttekintése

Szeretné máris elkezdeni a keresőmarketing térninget? Vegye fel velünk a kapcsolatot.

Google Partners