Analitikus marketing tervezés

Az internetpenetráció drasztikus növekedése következtében a fogyasztók magatartása alapvető változáson megy keresztül. Egyre többen használják a világhálón fellelhető információkat hiteles információforrásként a vásárlási döntések meghozatalához, a mindennapi fogyasztási cikkektől egészen a nagy értékű beruházásokig. A termékelőnyök összehasonlítása már nem jelent problémát: a keresők használatával néhány kattintással megtudhatjuk, hogy a piacon fellelhető termékek/szolgáltatások közül melyik a legoptimálisabb számunkra.

Ez alapján a hagyományos marketingstratégia alapjaiban szorul megváltoztatásra: ahhoz, hogy elérjük azokat a véleményvezér fogyasztókat, illetve beruházási döntéshozókat, akik biztosítják cégünk számára a fennmaradást és továbbfejlődést, nem elégséges a hagyományos kommunikációs metódusok és csatornák használata, mi több, néha épp visszás eredményeket érünk el azokkal a technikákkal, amelyeket a "tudatlan", információhiányos döntési folyamatra alapozott magatartásra építettünk. Szükséges tehát valódi információkat nyújtani célközönségünknek, olyanokat, amelyek hozzájárulnak a hitelességünk kialakításához, fenntartásához, támogatják a tudatos vásárlás trendjét, előtérbe helyezve saját termékelőnyeinket.

Ez a WebMa analitikus marketing alapja: az a folyamat, amely tények, számok, célok és eredmények elemzésével, és aktivitásunk folyamatos finomhangolása segítségével, számszerűsíthetően éri el a ROI (Return of Investment, megtérülés), azaz a profitráta növekedését. A metódus értelmezhetővé teszi, miért pont minket választottak vásárlóink és ügyfeleink, támogatja üzleti céljaink pontos meghatározását, iránypontokat ad üzleti stratégiánk kidolgozásához, a taktikai lépések minden egyes pontjában elemezhetőek a befektetések és a megtérülési arányok, a fogyasztók reakciója alapján pedig a lehető legpontosabban tudjuk finomhangolni marketingtevékenységünket. Ez a modell tehát mindazt megadja, ami az információs társadalom elvárásainak teljesítéséhez szükséges: a fogyasztók számára a reális, tények alapján megalapozott döntés érzetét, cégünk számára pedig a lehető legnagyobb megtérülési rátát.

Ismerkedjen meg a WebMa analitikus tervezéshez kapcsolódó keresőmarketing szolgáltatásaival:

Ha kérdései vannak, keresse munkatársunkat!

Tekintse meg a Keresőmarketing tanácsadási és az Internet marketing stratégia kidolgozási szolgáltatásainkat!

Google Partners