Online marketing projekt - hogyan dolgozunk


Online marketing projekt - hogyan dolgozunk

Természetesen a munka folyamatát és módszertanát elsősorban az határozza meg, hogy milyen területről és konkrét feladatról van szó. Alapvetően azonban minden esetben az alapos információ felméréssel és probléma elemzéssel kezdünk. Miután Ön megkeresett bennünket:

1. Tanácsadói és tervezési szakasz

  • Első lépésként felvesszük Önnel a kapcsolatot és megpróbálunk minél több információt összegyűjteni a jelenlegi helyzetről:
    • Milyen adatok állnak rendelkezésre? Mi tudnak mérni jelenleg?
    • Mi a fő probléma, amiért megkeresett bennünket?
    • Melyek az üzleti célok? - lehetőség szerint minél pontosabban meghatározva
  • Második lépésként általában áttekintjük és elemezzük a jelenlegi adatokat - Google Analytics, Google AdWords (ha van), illetve az Ön által elmondott információkat, valamint a piaci helyzetet - mennyire erős a verseny
  • Az előzetes adatok alapján egy vezetői összefoglalót állítunk össze, amelyben összefoglaljuk a szakmai ajánlásainkat:
    • Jelenlegi helyzet leírása
    • Üzleti célok - lehetőség szerint számszerűsítve
    • Online piac jellemzői
    • Javasolt stratégia az üzleti célok elérése érdekében
    • A stratégia alapján konkrét munkafolyamatok, ütemezés és költségterv meghatározása
    • Várható eredmények - megtérülési kalkulációk
    • Egyéb javaslatok
    • Projektterv összeállítása mérföldkövekkel, árakkal, ütemezéssel és konkrét feladatokkal
  • A vezetői összefoglaló közös átbeszélése és pontosítása, kérdések tisztázása. Amennyiben a projektterv véglegesítésre kerül, úgy elkezdődik a kivitelezési szakasz

2. Kivitelezési szakasz

Az alábbiakban egy komplett projektet mutatunk be

  • Kutatások - elemzések
    • Ebben a szakaszban az előzetesen felmért adatokat pontosítjuk és bővítjük ki különböző kutatások alapján:
    • Analytics és AdWords adatok kiértékelése
    • Konkurencia és versenytárs kutatás
    • Alap vagy emelt szintű kulcsszókutatás
    • Usability/design iparági kutatás és javaslatok
  • A kutatások, elemzések alapján konkrét írásos javaslatok és tervek
    • Kulcsszótábla
    • Menürendszer
    • Design specifikáció
  • Módszertani konzultációk az ügyféllel a tartalom leadás témájában
    • Hogyan írjunk keresőoptimalizált szöveget?
    • Hogyan nevezzük el a képeket, milyen formában adjuk le őket?
    • Mire figyeljünk még a tartalom esetében
    • Amennyiben Ön nem tud megfelelő mennyiségű szöveget biztosítani, úgy szövegírónk copywriting szolgáltatás keretében megírják a keresőoptimalizált tartalmat.
  • Anyagok és kutatások alapján optimalizált weboldal elkészítése
    • Design
    • Programozás
    • Tartalom feltöltése
    • Belső linkek és egyéb oldalon belül SEO teendők - címsorok, meták stb
  • Publikálás
    • Tárhely megfelelő beállítása
    • Régi oldalak átirányítása
    • Analytics beállítások ha korábban nem voltak megfelelőek
    • AdWords fiók létrehozása- ha korábban nem volt
    • Linkmarketing
  • AdWords kampányok felállítása és menedzsmentje
    • Kampány struktúra
    • Hirdetések, licitek, kulcsszavak, bővítmények kiválasztása, felállítása és folyamatos optimalizálása
  • Monitoring/finomhangolás - havi tanácsadás
    • Az Adatok alapján folyamatos konzultáció és javaslatok megfogalmazása a szükséges lépésekkel kapcsolatosan

Természetesen egyedi esetekben ettől jelentősen eltérhet a munkafolyamat, például amennyiben csak tanácsadásra van szüksége, vagy egy-egy célországgal kapcsolatosan szeretne mélyebb képet kapni az online helyzetről, ha egyedi kampány megoldásra van szüksége (például egy nagyon bonyolult, nagy volumenű kampány, amely több online és offline csatornánk megy egyszerre és fontos lenne mérni az egyes kampányok hatékonyságát), vagy webshopban gondolkodik, stb.

Miért érdemes velünk dolgozni? 13+1 pont

  • Minden esetben egyedi, testreszabott megoldást kínálunk, ami a véleményünk szerint a legjobban segíti Önt az üzleti céljai elérésében.
  • Minden esetben igyekszünk lehetőség szerint minél inkább rendelkezésre álló piaci trendekre, adatokra információkra támaszkodni megérzések helyett
  • Átlátható módszertan szerint dolgozunk, bármilyen kérdése merül fel megválaszoljuk, sőt örömmel nyújtunk információt a “miértekkel” kapcsolatban is
  • Nem ígérünk teljesíthetetlen vagy irreális dolgokat, inkább konzervatívan becsüljük meg a várható eredmények
  • Mindig becsületesen és korrekten elmondjuk a várható eredményeket és felhívjuk a figyelmét a kockázatokra
  • Ha úgy látjuk, hogy nem mi vagyunk a legjobb cég az Ön problémájának megoldására vagy az Ön által megadatt feltételek alapján nem látjuk értelmét a projektnek, akkor nem vállaljuk el
  • Csak a legjobb szakértőkkel dolgozunk, rendelkezünk Google Analytics és Google AdWords vizsgázott szakértővel is. Kimagasló figyelmet szentelünk a minőségbiztosításnak
  • Minden határidőt írásban rögzítünk és betartunk
  • Az elsők között kezdtünk el ezzel a területtel foglalkozni, így nem csak saját technológiai háttérrel, hanem 7 év tapasztalatával is rendelkezünk, amelyet a mikró cégektől a nagy multikig a legnehezebb iparágakban szereztünk
  • Mert a WebMa-ban pontosan tudjuk, hogy a keresők működése és az emberek online viselkedése sokkal komplexebb annál, mint amit a legtöbb cég propagál: kerülj előre néhány kulcsszóra a keresőben és a siker garantált!
  • Mert tisztában vagyunk vele, hogy a leghatékonyabb online megoldás kiválasztása csak abban az esetben lehet eredményes, ha alaposan feltérképezzük mind a saját piacunkat, mind a versenytárs helyzetét
  • Mert tisztán látjuk, hogy a programozás, az adatok elemzése, a marketing startégia kialakítása vagy egy AdWords kampány felállítása teljesen más kompetenciát és szakértelmet igényel
  • Mert nálunk minden feladatot olyan kolléga lát el, aki az adott terület specialistája

Mert biztosak vagyunk benne, hogy tudunk segíteni Önnek üzleti céljai interneten történő megvalósításában

  • Több látogató helyett, több ügyfél
  • Látszateredmények helyett hosszútávú megoldások
  • Találgatás helyett, kutatás mérés

Ha további információk érdeklik a keresőmarketing tevékenységeinkkel kapcsolatban, keresse meg munkatársunkat, illetve böngésszen online marketing szolgáltatásaink között!