Google Adwords kampány

Mi a Google AdWords kampány?

A Google AdWords hirdetési rendszer alapja a PPC – Pay Per Click – alapú fizetés, melynek lényege, hogy a hirdetésért nem a megjelenések, hanem a kattintások alapján kell fizetni.

Google Adwords kampány

Az AdWords kampány a beállításoknak megfelelően jeleníti meg a forgalmazott termékhez vagy szolgáltatáshoz kapcsolódó reklámokat. Az általunk megadott kulcsszavakra történő keresés esetén jelenik meg a hirdetés a kereső találati oldalán vagy a kereső partner oldalain. A hirdetésre kattintva az érdeklődő közvetlenül eljut a weboldalunkra, ahol bővebb információt talál. Az AdWords további nagy előnye, hogy a hirdető adhatja meg, mennyit hajlandó fizetni egy kattintásért, azaz egy látogatóért, így költségeit folyamatos kontroll alatt tarthatja.

A Google minden esetben arra törekszik, hogy a lehető legrelevánsabb hirdetésekkel szolgálja ki a szörfölőket, vagyis azokat, akik érdeklődnek a keresett kifejezés iránt. A költségek ellenőrzésének és egyúttal hirdetésünk pozicionálásának két elsődleges eszköze van: megadhatjuk a napi maximális költségkeretet, illetve azt a maximális összeget, amelyet egy kattintásért hajlandóak vagyunk kifizetni. A végső kattintási ár egy licitrendszer alapján alakul ki, amelyben egyrészt a konkurens versenytárs hirdetők ajánlata, a saját hirdetésünk minőségi mutatója (quality score, ami több tényezőből kialakuló pontszám), valamint az általunk megajánlott maximális kattintási licit játszik szerepet.

Google kiemelt szponzorált linkjei az „webmarketing” kulcsszóra
Google kiemelt szponzorált linkjei a „webmarketing” kulcsszóra

A minőségi mutatót befolyásoló faktorok:

  • Kampánybeállítás minősége (átkattintási arány, hirdetés relevanciája stb.)
  • Hirdetés érkezési oldalának minősége (URL, releváns szöveg, tartalomszervezés)

A kattintási árat befolyásoló három faktor közül kettőt tudunk befolyásolni. A WebMa célja, hogy ezt profin végezze, ezzel a lehető legalacsonyabb kattintási költséget érje el.

A WebMa Google AdWords kampány menedzsment szolgáltatása

A WebMa szakértői több éves tapasztalattal rendelkeznek a sikeres AdWords kampányok irányításában: kampányok tervezésében, beállításában és a futó kampányok folyamatos monitorozásában. Jelentős összegeket spórolhat meg azáltal, hogy profi szakemberekre bízza AdWords kampányának menedzselését! Tudja meg, hogy miért érdemes tapasztalt szakértőkre bíznia a hirdetési kampányát!

Kérje Adwords menedzsment ajánlatunkat, és ismerje meg a WebMa különböző AdWords szolgáltatásait:

Ha az AdWords szolgáltatáscsomagunkon kívül egyéb keresőmarketing szolgáltatás is érdekli, tekintse meg a Keresőoptimalizálás, az Analitikus keresőmarketing és az Online marketing ajánlatainkat!

Google Partners