Rólunk

Prémium, minőségi megoldások leadgeneráló és e-kereskedelmi kampányok kivitelezésével

Kik vagyunk?

A WebMa egy közel 20 éves tapasztalattal rendelkező analitikus marketing ügynökség. Mi nem csak a hirdetési fiókját kezeljük, hanem teljes körű digitális marketing stratégiát dolgozunk ki azért, hogy a célközönségét a leghatékonyabb módon elérje, valamint hogy az Ön piaci előnyeit mérhető módon tudja kommunikálni a potenciális ügyfelei felé.

ÜGYFÉL-MEGŐRZÉSI ARÁNY

95%

Mit ígérhetünk?

Mit ígérhetünk?

Hiszünk abban, hogy reális ígéreteket kell tenni és megfelelő elvárásokat kell támasztani. Digitális stratégáink, PPC- és adatszakértőink közösen dolgoznak azon, hogy több minősített megkeresést vagy magasabb ROAS-t generáljanak, növeljék az ügyfélhűséget és csökkentsék a beszerzési költségeket.

Nem mondunk mindenre igent. Ha egy adott ötlet/megoldás nem szolgálja az Ön üzleti céljait, azt is elmondjuk és ha kell akár ellent is mondunk Önnek.

Miben hiszünk?

Miben hiszünk?

Számunkra az etikus marketing a legfontosabb, csak a win-win megoldásokban és természetesen az adatokban hiszünk! Hisszük, hogy a marketing nem a befolyásolásról, hanem az információ átadásról szól, amelyben az üzlet vagy a tranzakció "természetesen", tökéletesen illeszkedik a folyamatba. Az eladók őszinték a termékeikkel/szolgáltatásaikkal kapcsolatban, céljuk a valós ügyfél tájékoztatás és tanácsadás, így a vásárlóik az egész digitális élmény során elégedettek maradnak.

Tesszük mindezt azért, mert szilárd meggyőződésünk, hogy az üzletnek így kell működnie, és a fair play alapértékei szerint élünk. Mindezeknek köszönhetően olyan partnereket vonzunk, akik szívesen tanulnak, akikkel megoszthatjuk az értékeinket és így közösen, maradandót alkothatunk.

Ügyfeleink jellemzően a következő problémákkal szembesülnek:

Overloaded with work
A vezérigazgató/CMO mindig túlterhelt – nincs igazán ideje megalapozott döntéseket hozni.
Lost in details
Partnereink tudják, hogy komolyan kell venniük a digitális technológiát, de nem digitális szakértők, és elvesznek a részletekben.
Digital marketing contribution
A csapatuknak bizonyítania kell, hogy a digitális marketing hozzájárul az értékesítési folyamathoz vagy a bevételhez.
Help in needs
A szabadúszók és mikroügynökségek nem tudják kiszolgálni az igényeket, a nagy ügynökségek pedig nem feltétlenül az üzleti eredmények mentén kezelik a kampányokat vagy nem a performace-ra fókuszálnak.
Choose vendor
Nem rendelkeznek a megfelelő szállítók kiválasztásához szükséges ismeretekkel.
Team work
Szükségük van egy olyan csapatra, amely képes stratégiát és végrehajtást is nyújtani, de képes együttműködni a meglévő beszállítókkal vagy a házon belüli csapattal is – rugalmasan, ahogy a körülmények megkívánják.

A szakmai vezetőink

Vajda Éva

Co-founder és CEO of WebMa 2005 óta

  • Közel 20 éves digitális marketing tapasztalat
  • Előadó és tréner különböző rendezvényeken
  • Legjobb Google regionális tréner 2019 óta
  • A Google Talent Camp legjobb mentora 4 alkalommal

Szakterületek:

  • Digitális marketing stratégiai tanácsadás kiemelt ügyfelek számára, konverziós tölcsér tervezése, komplex piaci növekedési stratégiák, 1. fél adataktiválási projektek kiemelt ügyfelek számára

Boncsér Henrietta Head of Business Development

Boncsér Henrietta

Head of Business Development

  • Közel 10 év a Google budapesti irodájában, digitális üzletfejlesztési területen, fókuszban az akvizíciós stratégiák magyarországon és a világpiacon
  • 5 év nemzetközi reklámügynökségeknél, teljes körű online és offline médiastratégia és kampánytervezés
  • 6 év piackutatási és B2B üzletfejlesztési tapasztalat Magyarország vezető médiavállalkozásainál

Szakterületek:

  • Coach
  • Design Thinking expert, tapasztalt facilitátor (5+ országban 50+ workshop)

Miskovics Adri

Head of Digital Innovation

  • Több mint 15 éves tapasztalat a digitális média és stratégia területén,
  • 4 év a dublini Google EU központban
  • Személyes küldetés: Segíteni az ügyfeleket egy érett digitális ökoszisztéma kiépítésében, ahol az 1. fél adatstratégia átalakítása az adatok aktiválását és az automatizálás kulcsfontosságú a hatékonyság növelése érdekében. Egyedi megoldásokkal innovatív stratégiák kialakítása.

Egyedülálló szakértelem:

  • Adatstratégia, adataktiválás, adatmodellezés, attribúció, mérési keretek, marketingprofitabilitás, CDP-automatizálás.

Kíváncsi a digitális érettségére? Mennyire készült fel a 2024-es év kihívásaira? Rövid kvízünkből megtudhatja!

A WebMa a Google TOP partnereinek 3%-ba tartozik világszerte 2013 óta.

Mindig a teljes képet szeretnénk megérteni, amikor üzleti céljait tágabb kontextusban tárgyaljuk, és azokat átfogó digitális stratégiává alakítjuk, ahol a megfelelő üzenetet a megfelelő közönséghez a megfelelő időben tudjuk párosítani, ezért az út minden lépésénél együttműködünk Önnel a kezdeti kutatástól az üzleti KPI-khez kapcsolódó reális célokig.

Szeretjük megosztani tudásunkat

0
+
közzétett ingyenes oktatási cikk
0
+
képzett vállalkozó

Büszkék vagyunk arra, hogy néhány kiemelkedő projektünkért díjat kaptunk, mint például:

Legjobb Google Mentor Ügynökség

Legjobb magyar Google tréner

Founders Institute döntős a "Kelet-Európa legsegítőkészebb mentora díjért"

Számos képzési programban dolgoztunk, startupok, ügynökségek, KKV-k és vállalati csapatok oktatásában.

REFERENCIÁK

Rólunk Mondták