Hirdetések ütemezése, ajánlatkorrekciók

A kampány sikerének érdekében, fontos hogy a hirdetéseket akkor jelenítsük meg, amikor a potenciális ügyfeleink a témával kapcsolatos keresést végeznek. Az Google Ads esetében lehetőség van arra, hogy a hirdetéseket csak bizonyos napokon és idő intervallumokban jelenítse meg, például munka időben, amikor foglalkozni tud a beérkező megrendelésekkel, az ügyfelek kérdéseivel valamint lehetőség van különböző ajánlatkorrekciók beállítására, amelyek segítségével költségeinket optimalizálhatjuk.

Hirdetésütemezés

A hirdetésütemezés a következőkre hasznosítható:

  • Megadhatja azokat az órákat és a hét azon napjait, amikor szeretné megjeleníteni a hirdetését.
  • Beállíthat ajánlatkorrekciókat, hogy gyakrabban vagy ritkábban jelenjenek meg a hirdetései aszerint, hogy hol, mikor és hogyan keresnek rá. Egy kattintás például értékesebb lehet, ha okostelefonról jön egy bizonyos napszakban vagy egy konkrét földrajzi helyről.

A kampányok alapértelmezett beállítása a “Hirdetések megjelenítése minden napon és órában”. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a kulcsszavaira keres valaki, a hirdetések minden naptári napon, minden órában jogosultak a megjelenésre.

A Google Ads hirdetés ütemezés beállításai

A Google Ads hirdetés ütemezési funkciójával az igényeknek megfelelően futtathatja kampányait.

Hirdetésütemezés

Példa

Tegyük fel, hogy van egy vállalkozása, amely női ruhák értékesítésével foglalkozik. Észrevette, hogy hirdetéseire leggyakrabban munkaidő után este 19:00 - 21:00 kattintanak a legtöbben, és ekkor érkezik a legtöbb megrendelés is. Ebben az esetben érdemes lehet beállítani, hogy hirdetései kizárólag 19:00 - 21:00 között jelenjenek meg, mert ezzel elkerülheti a felesleges kattintásokat, ezáltal a többlet költségeket.

Hirdetésütemezési ajánlatkorrekció beállítása

Az ajánlatok korrigálására többféle módszer áll rendelkezésre, hogy mindenki megtalálja az üzleti céljainak megfelelőt. Az ajánlatkorrekciók esetben a kattintásonkénti költség változhat, de a teljes napi költség keret nem módosul.

Az ajánlatkorrekció típusai:

  • Eszköz
  • Hely
  • Hirdetésütemezés
  • Legnépszerűbb tartalom
  • Célzási módszerek
  • A keresési hirdetésekhez használt remarketinglisták
Az ajánlatkorrekció típusai

Profi Google- vagy Facebook hirdetésekre van szüksége? Keressen minket bizalommal!

Google Ads

A WebMa az elsők között kezdett el Google Ads hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.

Tovább

Google Ads tréning

Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.

Tovább

Google Analytics audit

Ha szeretné Analytics adatait hasznos információkká szervezni, azonban nem tudja hogy induljon el, ajánljuk az Analytics audit szolgáltatásunkat, amely segítséget nyújt Analytics fiókja szakszerű használatához.

Tovább

Google Ads kampány - Szöveges hirdetés

A szöveges hirdetés alapvetően a Keresési Hálózat jellemző hirdetési formája, azonban a Display Hálózaton is lehetőségünk van képi elemek nélküli, kizárólag szöveget tartalmazó hirdetések megjelenítésére...

Tovább

Google Ads kampány - Képhirdetés

A képes hirdetések úgy funkcionálnak, mint a bannerek, de míg a banner esetében a fizetés megjelenések után történik, addig a Google Ads képi hirdetéseknél választhatunk, hogy megjelenés után...

Tovább

Google Ads kampány - Videohirdetés

A Google Ads hirdetési rendszerében lehetőségünk van YouTube videóhirdetések létrehozására. Ezen reklámok célja a figyelemfelkeltés és a hatékonyság növelése a videó formátum által nyújtott vizuális...

Tovább

10 tipp Google Ads kampányának optimalizálásához

A minőségi mutató és a hirdetésrelevancia javítása kulcsfontosságú, csakúgy, mint a kampányok megfelelő szegmentálása és a hirdetésbővítmények használata. Pro tippjeink kampányainak optimalizálásához.

Tovább

15 tipikus Google Ads kampányhiba

A konverziómérés hiánya, a büdzsé nem megfelelő felosztása, a kampánycélzások hiányosságai, a nem megfelelő cpc licitek és még számos más tényező is korlátozhatja kampányaink teljesítményét.

Tovább

Hogyan hirdessünk a Google keresőben?

Az online hirdetésekre gondolva általában rögtön a fizetett keresőhirdetések jutnak eszünkbe, amelyek a Google organikus találati listája felett, “hirdetés” megjelöléssel jelennek meg. Hogyan használjuk okosan?

Tovább

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár