Google Webhely Optimalizáló (Google Website Optimizer)

Mire jó?

Régóta folynak a találgatások, hogy milyen szövegek/tartalmak, cselekvésre ösztönző (call-to-action) gombok, logók, navigációs eszközök generálnak nagyobb forgalmat az egyes oldalakon. Most ezzel az eszközzel ezeket az elvi megfontolásokat tesztelheti!

Amennyiben bizonytalanok vagyunk azzal kapcsolatban, hogy pl: a Google Adwords fizetett hirdetésünkről a weboldalunkra átnavigált látogatóknak milyen érkezési oldalt biztosítsunk, hogy nagyobb eséllyel érjük el konverziós célkitüzéseinket, használjuk a Webhely-optimalizáló alkalmazást bizalommal. A program segítségével különböző navigációs megoldások, tartalmak, valamint képi és videós megjelenések konverziós szempontból történő teljesítményét tudjuk összehasonlítani. A kiértékelés azt veszi figyelembe, hogy a látogatók hogyan teljesítenek konverziós szempontból a optimalizált alternatív érkezési oldalakon.

Miért érdemes használnia?

Ha ügyesen használjuk a Google webhely-optimalizásció eszközt, akkor megnövelhetjük annak az esélyét,  hogy oldalunkon konverzió történjék. Mindezt ráadásul úgy tehetjük meg, hogy nem adhoc, hanem megalapozott, mérésen alapuló döntéseket hozunk. A látogatók nagyobb valószínűséggel konvertálódnak vevőkké egy hatákonyan felépített weboldal segítségével. Ezáltal magasabb megtérülést érhetünk el, mely kedvező irányba fogja mozdítani ROI mutatónkat.