- Google Ads kampány kezdőknek
- Hatékony Google Ads kampány
- Google Ads hirdetés
- Google Ads hirdetés célzási lehetőségek
- Google Ads árak
- Google Ads kampány a gyakorlatban
- Google mobil hirdetési megoldások
- Google Analytics kezdőknek
- Google Analytics haladóknak
- Google Data Studio
- FAQ
- Keresőoptimalizálás - SEO
- Tudásbázis archívum
Webmarketing > Online marketing oktatóanyagok > Google Ads kampány a gyakorlatban > Google Ads hirdetés előnézeti eszköz
Google Ads hirdetés előnézeti eszköz
Mire jó a Google Ads hirdetési előnézeti eszköz, az Ad Preview Tool?
Ha szeretné kipróbálni, hogy vajon egy bizonyos kulcsszóra megjelenik-e a hirdetése a Google keresőben, de nem szeretne "nyomot hagyni" a Google Ads rendszerében, akkor az Ad Preview a megoldás. Jelentkezzen be fiókjába és kattintson az Eszközök fülre, majd válassza ki a Hirdetés-előnézet és -elemzés lehetőséget. A megjelenő oldalon a bal oldali sávban lehetősége van kiválasztani a helyet (ahonnan a keresések zajlanak), a nyelvet (amilyen nyelvű a kereső kifejezés), az eszközt (amilyen eszközökről keresnek), valamint a domaint, hogy a google melyik oldalán keressen. Innentől kezdve csak annyit kell tennie, hogy beírja az adott kifejezést a keresősávba, majd megnyomja az entert vagy az előnézet gombra kattint. Ezután a rendszer megmutatja, hogy a Google megjelenítené-e az adott kampányhoz tartozó hirdetését a keresés találatai között, ha abban a pillanatban valós keresés folyt volna.
Google Ads hirdetések előnézeti eszköze
Google Ads hirdetés előnézeti eszköze segítségével ellenőrizheti, hogyan jelennek meg a hirdetései.
Miért érdemes használnia?
Amennyiben szeretné látni, hogy hirdetései megjelennek-e bizonyos kulcsszavakra, és ezért valós kereséseket folytat, akkor fölösleges megjelenéseket generál a hirdetésnek, amely több szempontból is kedvezőtlen a kampánynak. Ha nem kattint rá a saját hirdetésére, akkor rontja a hirdetés átkattintási arányát, mely közvetetten a hirdetések drágulásához vezethetnek. Ha viszont rákattint a saját hirdetésére, akkor feleslegesen költi el a hirdetésre szánt pénzt. Így mindenképpen azt javasoljuk, hogy a feljebb megismert eszközt használják.
Profi Google- vagy Facebook hirdetésekre van szüksége? Keressen minket bizalommal!
Google Ads
A WebMa az elsők között kezdett el Google Ads hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.
TovábbGoogle Ads tréning
Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.
TovábbStratégiai online marketing tanácsadás
Az online marketing egy hihetetlenül gyorsan fejlődő, óriási terület, amelyben hatványozottan igaz, hogy az információ hatalom. Az Google Ads, Analytics, a közösségi média, a tartalom marketing mind csak egy-egy szelete ennek az óriási univerzumnak.
TovábbGoogle Ads kampány beállítások
Sajnos sok esetben a Google Ads kampányok azért nem sikeresek, mert sem a kampányok megtervezése és sem a kampánybeállítások nem szakszerűen történtek. A profin beállított Google Ads kampányok...
TovábbHogyan lehet célozni a Google Ads hirdetést
A keresőben jellemzően azt tudjuk megadni, hogy milyen keresési kifejezés begépelésekor jelenjen meg egy hirdetésünk. Természetesen itt is számos finom beállításra van lehetőség - pontosan mit írjanak be...
TovábbGoogle Ads kampány mutatók
Az Google Ads akkor számol megjelenítést (impression), ha a hirdetés megjelenik a Google hirdetési hálózatain, például a Google.com-on vagy más megjelenítői webhelyen és alkalmazásokban...
TovábbMi kell egy sikeres Google Ads kampányhoz?
Mi a Google Ads ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az Google Ads nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.
TovábbOnline marketing: mit érdemes mérni és hogyan?
Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.
TovábbSEO vs. Google Ads
A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg a Google Ads a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?
Tovább