PPC kampányok

A Pay Per Click (PPC) alapú hirdetések a keresőmarketing azon eszközei, amelyek által fizetett hivatkozásokat vásárolunk. A kattintás alapú hirdetéseknél, eltérően a hagyományos online hirdetési programoktól, csak akkor kell a megrendelőnek fizetni, ha a hirdetésére rákattintottak. A banner hirdetéseknél ugyanis függetlenül a kattintások számától, megjelenések mennyisége után történik a számlázás.

A PPC hirdetési rendszer sokkal kedvezőbb a hirdetőnek, hiszen csak a potenciális ügyfél megszerzéséért fizet. PPC alapú hirdetések szinonim elnevezése a CPC, azaz Cost Per Click hirdetések.

A legnépszerűbb CPC hirdetési programokat a Google és Yahoo! üzemelteti. Tekintve, hogy az internetezők körében a leggyakrabban használt keresőprogram a Google, ezért a Google AdWords hirdetési rendszert használjuk és ajánljuk.

A Google AdWords szöveges, képi és videohirdetéseinek hatékony beállításához több éves tapasztalat szükséges. A specifikus beállításokkal elérhetjük, hogy erős online hirdetési versenyben is olcsón szerezzünk kulcsszavakat, és magas konverziót nyerjünk. A kattintás alapú hirdetéseket nagyon rugalmasan módosíthatjuk, és célzottan weboldalra is irányíthatjuk. A Google AdWords reklámok hatékonyságát – úgy ahogy a weboldal eredményességét – a Google Analytics-en keresztül mérjük.

A Google AdWords Blog és a Google AdWords Learning Center segíti a tudásunk folyamatos bővítését, és az érdekes AdWords tudnivalókat, tippeket igyekszünk cikkekben összegyűjteni.

Ismerje meg a WebMa Google AdWords szolgáltatását, és vegye fel velünk a kapcsolatot!

Az alábbiakban az AdWords reklámokkal kapcsolatos írásainkat ajánljuk a figyelmébe: