Online marketing oktatóanyagok

Ingyenes oktatóanyagaink segítségével Ön is elsajátíthatja a legalapvetőbb online marketing ismereteket és értékes tudásra tehet szert! Böngéssze át az Önt érdeklő témákat és kerüljön képbe keresőmarketing és keresőoptimalizálás, Google Ads és Google Analytics témában, hogy világosan lássa a külső partnerek által kínált ilyen jellegű szolgáltatások alapvető minőségi követelményeit és tartalmát, de a cikkek nyújtotta alapvető ismeretek birtokában akár saját maga is alapszinten képes lehet kezelni online megjelenéseit.

Tekintse meg online marketing esettanulmányainkat!

Esettanulmányok

Google Ads kampány kezdőknek

Ismerje meg a Google Ads hirdetési rendszerét, hogy miért éri meg, hogy hogyan épül fel egy hirdetési fiók, és hogy pontosan milyen helyeken jelenhet meg a hirdetésünk.
 

Tovább

Hatékony Google Ads kampány

Milyen egy hatékony Google Ads hirdetés, miért fontos a hatékony érkezési oldal, mit jelent a remarketing, és miért érdemes szakértőre bíznunk Google Ads kampányainkat?
 

Tovább

Google Ads árak

Mennyibe kerülnek a Google Ads hirdetések, miért is kell fizetnünk pontosan, hogyan működik a hirdetések megjelenítéséért folyó licitálás, és milyen fizetési módot választhatunk?

Tovább

Google Ads hirdetés célzási lehetőségek

Milyen Google hirdetési hálózatok léteznek, mi alapján célozhatjuk hirdetéseinket, fontos-e a földrajzi célzás, milyen célzási lehetőségeket kínál a Google Ads és a Facebook?

Tovább

Google Ads hirdetés

Milyen hirdetési típusokat használhatunk Google Ads kampányainkban, melyek ezek előnyei, hátrányai, melyek a legfontosabb kampánymutatók, és miért fontos a jó minőségi mutató?

Tovább

Google Ads kampány a gyakorlatban

Mik azok a kulcsszavak, hogyan épül fel egy Google Ads-fiók, milyen beállítási lehetőségek vannak, és hogyan optimalizáljuk a kampányaink teljesítményét?

Tovább

Google mobil hirdetési megoldások

Milyen mobilos hirdetések léteznek, mik azok a mikromomentumok, hogyan hirdethetünk mobilon weboldal nélkül, és hogyan kezelhetjük Google Ads kampányainkat mobiltelefonon?

Tovább

Google Analytics alapismeretek

Hogyan integrálhatjuk Google Analytics méréseinket a Google Ads kampányokba, melyek a legfontosabb Analytics alapfogalmak, és milyen riportokat érdemes használnunk?

Tovább

Google Analytics haladóknak

Milyen mérési eltéréseket fedezhetünk fel Analytics méréseinkben, miért fontos a konverzióelemzés, mit jelent az e-commerce mérés, és melyek a leggyakoribb mérési hibák?

Tovább

Gyakori kérdések

Ismerje meg a keresőmarketing alapfogalmait, a leggyakoribb átveréseket és a keresőoptimalizálás (SEO) alapvető folyamatát, és hogy hogyan mehet biztosra a SEO-ban.

Tovább

Google megoldások

Ismerje meg a Google történetét és a Google termékeket (Google kereső, Google Suite, Google Docs, Google Mail, Google Térkép), és olvassa el pro keresési tippjeinket!

Tovább

Keresőoptimalizálás (SEO)

Tudja meg, mit jelent pontosan a keresőoptimalizálás, mi a szerepe a kulcsszavaknak, a képeknek, videónak, és ismerje meg az alapvető, etikus keresőoptimalizálási lépéseket!

Tovább

Google Ads

A WebMa az elsők között kezdett el Google Ads hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.

Tovább

Online marketing tanácsadás

Online marketing tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül szakszerű segítséget nyújtunk, online marketing stratégiája kialakításához, legyen szó a rövid-, és hosszútávú célok kitűzéséről vagy az alkalmazandó online marketing eszközök meghatározásáról.

Tovább

Google Analytics

A Google Analytics segítségével honlapunk adatait hasznos információkká alakíthatjuk, amelyek segítségünkre lehetnek különböző stratégiai döntések meghozatalában.

Tovább

Google Ads hirdetés

Milyen hirdetési típusokat használhatunk Google Ads kampányainkban, melyek ezek előnyei, hátrányai, melyek a legfontosabb kampánymutatók, és miért fontos a jó minőségi mutató?

Tovább

Google Ads hirdetés célzás

Milyen Google hirdetési hálózatok léteznek, mi alapján célozhatjuk hirdetéseinket, fontos-e a földrajzi célzás, milyen célzási lehetőségeket kínál a Google Ads és a Facebook?

Tovább

Keresőoptimalizálás - SEO

Tudja meg, mit jelent pontosan a keresőoptimalizálás, mi a szerepe a kulcsszavaknak, a képeknek, videónak, és ismerje meg az alapvető, etikus keresőoptimalizálási lépéseket!

Tovább

Mi kell egy sikeres Google Ads kampányhoz?

Mi a Google Ads ügynökség feladata, és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az Google Ads nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.

Tovább

Online marketing: mit érdemes mérni és hogyan?

Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem, és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.

Tovább

SEO vs. Google Ads

A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg a Google Ads a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?

Tovább

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár